پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

ممنونم رفقا

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ق.ظ

یه نوع بدبختی هم هست که از جایی شروع میشه که... کسایی که دلت نمیخواد اینستاتو فالو میکنن... بعد از قضا دلتم نمیخواد پاشون به وبلاگت باز شه و از طرفی نمیتونی هم چیزایی که میخوای رو تو اینستات نذاری... بلاکشونم نمیتونی بکنی....

این میشه که مجبوری تظاهر کنی تو جشن یک سالگی آرزوی برآورده شده ات فقط یه تماشاچی بودی....

در حالی که فقط بچه های بلاگیها میدونن که چقدر وجودشون و این رادیو همیشه برام عزیز بوده و هست... و فقط اونا میدونن... با گوش کردن فایل تولد یک سالگی رادیو چه نوع لبخندی رو لبم نشست و چه خاطراتی تو ذهنم مرور شد...

به عنوان یه عضو خیلی کوچیک از این جمع دوستانه ی عالی که متاسفانه چند وقتیه کمتر فرصت میکنم تو فعالیتاشون شریک باشم... جا داره بگم ممنونم از همه ی کسایی که تو این یک سال برای رادیو زحمت کشیدن... اما یه تشکر ویژه به نوبه ی خودم از: محسن. مجید. سوسن. حامد. مرتضی. سمانه. سحر. مژگان و حانیه که اگر نبودن... امروز احتمالا رادیوبلاگیهایی وجود نداشت.

دوستون دارم رفقا :) همیشه

نظرات  (۹)

:(  مبارکه تولدش :)
پاسخ:
پس چرا اولش لب و لوچه ات آویزون شد دخمل؟ :)
  • رادیو بلاگی ها
  • منم دوستت دارم رفیق :)
    پاسخ:
    :)
    با اکانت رادیو... یا بدون اون؟ ;)))))
    مرسی از همتون :)
    پاسخ:
    و مرسی از شما... النور بانوی دوست داشتنی :*
  • شاهزاده شب
  • بدون اون :)))))
    پاسخ:
    منم دوست دارم رفیق :)
  • آقای بنفش
  • کامنت رادیو دقیقا مصداق همون جمله ایه که همیشه میگم :)))
    من این حق رو برای رادیو هم قائلم که دوستت داشته باشه :)))
    پاسخ:
    مرسی که این حقو براش قائلی :)
  • بانوچـ ـه
  • ان شاءالله پا بر جا بمونه و رفاقتتون بیشتر و صمیمی تر :)
    پاسخ:
    "رفاقتمون" ثریا... رادیو تو رو به من داد مهربون :)
    خدا قوت و تشکرات فراوان هم از خودت: ) 
    تولد رادیو جان  مبارک :)
    پاسخ:
    مرسی از شما :)
    خدا می دونه چه کامنتای اشتباه دیگه ای با اکانت رادیو گذاشتن :)))))))))))))
    ممنونتونم بچه ها بابت اینهمه زحمت :]
    پاسخ:
    عب نداره...ما که غریبه نیستیم. اینجا جمع خودیه. یه بار دیگه هم برا خودم گذاشته بود.:))))
    .
    بچه ها با شماس :)))))))
  • سمانه میم
  • توپ تانک فشفشه ... بدون هم نمیشه :)
    گوگولی منی تو :)
    پاسخ:
    شاعر طناز منی تو:))))
    بوس رو لپت:) #سحر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">