پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی
من آدم درونگرایی بودم.اما از وقتی وبلاگ نویسی رو شروع کردم روز به روز برونگرا تر شدم :) با وجود این که مرموز بودن رو دوست دارم اما فکر می کنم شناختنم کار سختی نباشه. اینجا رو واسه دل تنگیام ساختم پس بذارید دروغ نگم... تو این وبلاگ کمتر پیش می آد حرف شاد بزنم از این بابت عذر می خوام.
من یه مهاجرم. از بلاگفا به اینجا کوچ کردم و دوران خوبی رو اونجا گذروندم و اونجا خونه ی اول منه. جایی ه که توش بزرگ شدم. قد کشیدم و این تغییرات رو به چشم بین صفحه صفحه های وبم دیدم. و از همه مهمتر این که دوستایی رو اونجا پیدا کردم که هیچ جای دیگه نمی تونستم پیدا کنم. دوستایی از جنس ناب آدمیت...دوستایی که خیلیاشون از خیلی از دوستام تو دنیای به اصطلاح واقعی بهم نزدیک ترن. خدا حفظشون کنه :)

برای این که بزرگ شدن پرنده ی سفید رو ببنید برید به این آدرس:
www.black-beird-1369.blogfa.com
اون کلمه ی "برد = پرنده" هم می دونم که غلط املایی داره :)
و اگر روزی روزگاری اتفاقی که سر بلاگفا اومد سر بلاگ هم اومد... اینجا پیدام کنید:
www.white-bird.blogsky.com

شاد باشید :)