پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

لولویی به اسم تنهایی

دوشنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۰۰ ق.ظ

تا حالا این حس رو تجربه کردید که یه نفر رو تو زندگیتون داشته باشید که بدون اون احساس تنهایی کنید و وقتی باهاش هستید هم شاد نباشید یا حتی غمگین باشید؟ 

تا حالا شده توی جمع باشید و دلتون بخواد تنها باشید اما همین که شب تنها میشید و سرتون رو رو بالش میذارید بیخوابی به سرتون بزنه و به خودتون بگید چقدر تنهایید؟ 

اصلا جریان چیه که ما انقدر از حس تنهایی میترسیم؟ مگه قراره لولوی تنهایی بخورتمون؟ وقتی میتونم تنهایی از همه اون چیزایی که برام جذابن لذت ببرم پس دردم چیه؟ 

  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

یاسمین

نظرات  (۶)

  • اسماعیل غنی زاده
  • با این که تنها بودن یه جاهایی خیلی فشار میاره ولی من همش آرزو کردم تنها باشم و الان تقریبا میشه گفت به آرزوم رسیدم 

    پاسخ:
    راضی ای؟ 

    تنهایی یکی از چهار ترس وجودیه ....

    تنهایی، مرگ ، آزادی و پوچی چهار سائق اصلی هستن

    پاسخ:
    چه فلسفی جواب دادی...
    اون سه تای دیگه رو نمیدونم... اما تری از تنهایی رو خوب بلد شدم اما نمیتونم بفهمم چرا

    اتفاقا من دوست دارم تنها باشم 

    یه جاهای که دیگه حالت از بقیه بهم میخوره از همه از همه ادم ها ناامید شدی از همه ادم های که خسته ای 

    پاسخ:
    برای میخک هم نوشتم...
    مساله تنهایی نیست. مساله احساس تنها بودنه.
    من از تنهاییم خیلی لذت میبرم چیزی که عذابم میده احساس تنهاییه

    پادکست رواق رو اگر گوش کنی میگه این چهار تا جزو بزرگترین و اصلی ترین ترس های بشره .... جزو ترس های وجودی ادماست... رواق کتاب درمان اگزیستیانلیست دکتر اروین یالومه اما آقای رنجبر خیلی قشنگ تفسیرش میکنه...

    پاسخ:
    سعی میکنم بذارم تو لیست برای گوش دادن. اروین یالوم رو دوست دارم

    آدم با آدم فرق داره

    انتظار نباید داشت همه به یه اندازه از یه مسئله رنج ببرن

    برای خیلی‌ها تنهایی شیرینه خب

    بستگی داره اینکه موقع تنهایی بهت چطور میگذره

    من خودم اون گزاره تو جمع بودن و همچنان غم داشتن رو بیشتر حس کردم. :)

    پاسخ:
    مساله تنهایی نیست. مساله احساس تنها بودنه.
    من از تنهاییم خیلی لذت میبرم چیزی که عذابم میده اخساس تنهاییه
  • اسماعیل غنی زاده
  • بله راضی‌ام 

    اگر خانواده مساعدت کنم بیشتر خوش میگذره حتی 

    پاسخ:
    متوجه ام. و خوشحالم که راضی ای :) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">