پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

پستی برای نخواندن

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۰۵ ب.ظ

این روزا از هر طرف که تصور کنی فشار روم هست. یه وقتا حس میکنم دارم له میشم. یه جاهایی زیادی شونه زیر بار مسئولیت دادم و حالا نمیتونم خودمو یه شبه بیرون بکشم. باید صبوری کنم. و تو این حجم فشار... ترجیح میدم نیم ساعت تو ایستگاه اتوبوس قدم بزنم اما تنها باشم... اما تو فضای بسته نباشم... اما تو محیط تکراری نباشم. 

روحم... جسمم... ذهنم... خسته اس اما هیچ چیزی نیست که دلم بخواد... جز خلسه... مثل اون لحظه ای که صبح از خواب بیدار میشی قبل از این که همه ی دردا و فکر و خیالا بیان سراغت... حتی هنوز نمیدونی ساعت چنده یا چندشنبه اس.... همه ی چیزی که میخوام یه خلسه ی طولانیه... نمیدونم چی میخوام... فقط میدونم خیلی خسته ام... و میدونم که از این تاریخ به بعد دوباره... مثل قدیم فقط اینجا رو دارم برای خالی شدن... 

  • یاسمین پرنده ی سفید

غرغرانه

پرنده ی سفید

نظرات  (۱)

چی شده؟😶

پاسخ:
وقتی غر میزنی... دو حالت داره
یا یه روز از غرغرات خسته میشن
یا یه روز از حرفات بر علیه خودت استفاده میکنن... پس به این نتیجه رسیدم که بهتره سکوت کنم و برگردم به روزای ادلی که وبلاگ نویسی رو شروع کرده بودم. روزایی که هیچ جا رو جز وبلاگم برا حرفام نداشتم. اینجا فوق فوقش وقتی ازت خسته شن نمیخوننت... :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">