پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

4 سال... 40 سال... 400 سال...4000سال...

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ

خبر کوتاه بود: "نفر اول خریدار سکه که بیش از ٣٨ هزار و 250 سکه خریداری کرده یک جوان ٣١ ساله است که برای این تعداد سکه رقمی معادل 53 میلیارد و 550 میلیون تومان پرداخت کرده است »ایرنا« "


فکر میکنم... به این که چند ساله دارم کار می کنم... و چند ساله که پدرم داره کار میکنه... فکر می کنم به این که من 27 سالَمه و فقط 4 سال ازش کوچیک ترم. با خودم فکر می کنم اگه زندگیم با همین ثبات طی بشه 4 سال دیگه چند دهم (یا شاید صدم) پولی که اون خرجِ خریدِ سکه کرده رو می تونم پس انداز کنم. دنبال بهونه نیستم. نمیشناسمش پس نمی تونم بگم: بابا طرف کلاهبرداره! پول حلال که اینطوری جمع نمیشه! حتما باباش پولدار بوده! حتما به یه جا وابسته بوده یا هر چی! حتی این بار سرم رو رو به آسمون نمیگیرم تا بگم خدایا انصافتو...عدالتت رو شکر!

به دستام نگاه می کنم و از خودم میپرسم: کجای این زندگی کم گذاشتم؟ چقدر ترسیدم؟ چقدر کم دوئیدم که انننننننقدر ازش دورم؟ کجای این قصه اشتباه بوده؟ کجای راه رو اشتباه رفتم؟

  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

نظرات  (۸)

من که ازش بزرگترم
پاسخ:
هعی... :)
  • آقاگل ‌‌
  • خیلی وقته که برای یه سری سوالا هیچ جوابی ندارم. از جمله همین سوالایی که نوشتی.
    پاسخ:
    به به :) ببین کی اینجاس:)

  • حامد سپهر
  • یه زمانی میگفتن اگه میخوای خیلی پولدار بشی یا باید پدرت دربیاد یا اینکه پدر مردمو در بیاری ولی امروزه ورژنهای جدیدی بوجود اومده که اصلا نیازی به تلاش زیاد نیست و به تعداد آدمهای زمین راه برا پودار شدن هست که هیچکوم از گزینه ها کار کردن و تلاش کردن نیست
    اون آدم یا وصله به بالا یا آدم کسیه
    واقعا تو این مملکت معلوم نیست کی به کیه
    پاسخ:
    نمیدونم...
  • آسـوکـآ آآ
  • گاهی فکر می کنم که عدالت خدا واسه ماها قرار نیست تو این دنیا اجرا شه...
    نوش جونش
    پاسخ:
    نوش جونش:)
    هه ! ... عدالت ... ؟


    گر کار فلک به عدل سنجیده بدی

    احوال فلک جمله پسندیده بدی

    ور عدل بدی بکارها در گردون

    کی خاطر اهل فضل رنجیده بدی ؟

    (خیام)


    پاسخ:
    طفلک خیام اون موقع چه عذابی کشیده. چقدر دوستش دارم
    اینطوریه که اول پست رو می‌خونم بعد می‌فهمم عنوان چیه :))))
    پاسخ:
    آره بهت حق میدم :)
  • بانوی قصه
  • شاید من از همین الان برای این سوالای احتمالی ایندم جواب داشته باشم یاسی:)
    شاید مسخره باشه...اما خیلی عم ناراحت نیستم که برای کنکور همه ی همه ی جونمو نذاشتم!لااقل اینجوری دوروز دیگه اگه نشه و فلان...تو ٢٧سالگی به خودم میگم  خب من کم گذاشتم اونجارو😅
    پاسخ:
    شاید اینم یه فلسفه باشه. اما فکر میکنم برای کنکور هر کس به اندازه ی خودش تمام تلاشش رو میکنه. منم تمام تلاشم رو کردم. اما تلاشم کافی نبود چون درس خوندن رو دوست نداشتم :)

    میثاق چهارم کتاب چهارمیثاق بهم یاد داده: "همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید" :)
    امیدوارم بهترین ها برات رقم بخوره بانوی قصه❤
    گاهی تقصیر هیچ کسی نیست
    پاسخ:
    آره... گاهی انگار نمی شود... که نمیشود... که نمیشود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">