پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

عشق مثل خورشیده!

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ

پست آخر سکوت سرد پاییزی  رو می خونم..

یادم می افته که چند روز پیش همونطور که طبق عادت دخترای دی ماهی تو فکر و خیالم از این شاخه به اون شاخه می پریدم... به این نتیجه رسیده بودم که:

عشق... مثل خورشید ه! بودنش نه تنها حس خوبی به آدم می ده... بلکه وجودش لازمه... اگه خورشید نباشه همه چیز از بین می ره و آدمیزاد می میره! اما اگه یه کم... فقط یه کم بخوای سعی کنی از مدارت خارج شی... اگه سعی کنی یه کم بیشتر از اون چیزی که باید, بهش نزدیک بشی... ذوبت می کنه... می میری... جون می دی! همونطور که با دور شدن ازش یخ می زنی و جون می دی و می میری!


+ تعبیر عجیبیه... اونم برای کسی که همه ی دور و بریهاش می دونن که چقدر از آفتاب بیزاره و همیشه عاشق بارون بوده... اما خب حقیقت اینه که این آدم همیشه سعی کرده منطقی باشه و قبول کنه که اگر خورشید نبود... حیات روی کره زمین وجود نداشت :)

-----------------------------------------------------------------

پست سکوت پاییزی:

"عشق"

هرجا که "عشق" باشه ، نظم زندگی از بین میره ، قوانین زندگی بهم میخوره ...

آدمها ، آدمها چشمهاشون کور میشه ، دیگه نمیفهمند دارند چیکار میکنند ، احمقانه است خیلی احمقانه است...

عاشق که بشی روزهاتو میبازی ...

"عشق" یه دردسره بزرگه...


حرفاشو  زد و رفت ، چشم دوختم به رفتنش ، همونطور که تو جمعیت محو میشدیه لبخند زدمُ با خودم گفتم بیچاره نمیدونست تیرش خطا رفته این دل سالهاست که نابود شده

نوشته شده توسط سکوت شنبه 9 آبان 94 : http://sokot2010.blog.ir/post/36

نظرات  (۳)

  • خانوم ِ لبخند :)
  • عنوانت منو یاد این انداخت:
    من بی تو چیزی نیستم ، من بی تو اصلا” نیستم...
    ما خودمون می دونیم زمین بدون خورشید نابود میشه..آدم بی عشق!
    پاسخ:
    عه خب پس چرا زودتر نگفته بودی تا من بعد از فهمیدنش حس یه کاشف رو نداشته باشم! :)))
    ولی خب چیزی که خود آدم بهش پی می بره یه چیز دیگه است :)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • موافقم عشق که نباشه زندگی اصلا زیبایی نداره...
    البته منم فقط نظر اون خانومو نوشتم تو پستم ونصیحتی که رو من هیچ وقت تاثیر نداره :)
    مرررسی جرقه من:*
    زندگیت سرشار از عشق باشه رفیق خوبه من:*
    پاسخ:
    عزیز دلم :)
    بق عادت دخترای دی ماهی تو فکر و خیالم از این شاخه به اون شاخه می پریدم.

    + خوشم میاد بلااستثنائیم :دی
    پاسخ:
    عه:) پس هم ماهی هم از آب در اومدیم که:):*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">