پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

نسل پرتجربه ی من! - 1

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۶ ب.ظ
همه ی این مرور خاطرات از اونجایی شروع شد که:

همونطور که برگه ای که تو دستش بود رو فکس میکرد... یهو انگار رفت تو فکر... با یه لبخند که ناشی از تصوراتش بود پرسید: بچه ها؟ به نظرتون یه روزی ممکنه بشه جسم رو هم فکس کرد؟
گفتم: آره! چرا نشه؟ تا همین 10 سال پیش اگه کسی بهمون می گفت یه پرینتر اختراع میشه که اجسام سه بعدی درست میکنه باور نمی کردیم! اما امروز اون دستگاه ساخته شده و حتی باهاش اسلحه هم ساختن!!! دیگه هیچ چیز تو این دنیا به نظر من غیر ممکن نیست! همه چیز ممکنه پیش بیاد!

از اینجا بود که یادی کردیم از گذشته ها...
شاید شما یادتون نیاد اما چند سال پیش موبایلی که "اینفرا رِد" (اشعه مادون قرمز) داشت یه گوشی با کلاس به حساب می اومد :))))) خیلی برامون جالب بود که دو تا گوشی بدون وجود سیم و بدون هزینه!! فقط با قرار گرفتن کنار هم بتونن داده جابه جا کنن!!!! فقط باید خیلی دقت می کردی که دوتا گوشی یه میلی متر هم جابه جا نشن تا ارتباطشون قطع نشه:)))))))
چیزی نگذشت که اون تکنولوژی نه چندان خوب جای خودش رو به بلوتوث داد... و به هر کس که می رسیدی... یکی از اولین چیزایی که ازش میشنیدی این بود "بلوتوثت رو روشن کن چند تا چیز باحال برات بفرستم" و اسم گذاشتن روی بلوتوثا گاهی از انتخاب اسم برای بچه ها مهمتر بود!!!!! :دی
خلاصه... اون روزا هم گذشت و امروز دیگه انقدر تکنولوژی های مختلف برای ارسال فایل از راه دور دوروبَرِمون هست که... گفتم شاید خوبه یادی بکنیم از اون روزایی که خیلی هم دور نیست :) برای نسل من که فلاپی رو تجربه کرده و امروز از رم های کوچولوی 32 گیگ و بالاتر استفاده می کنه... پشیرفت تکنولوژی خیلی محسوسه :) ما نسل جالبی بودیم چون خیلی چیزا رو تجربه کردیم :)

امروز یه خبری شنیدم از احتمال قطع شدن سراسری اینترنت کل کشور... فقط برای یه لحظه سعی کردم دنیامو بدون نت تصور کنم!!!!!! حتی تصور کردنش هم سخته نه؟ برگشتن به عقب............
فقط یه لحظه تصور کنید دنیای بدون گوگل, بدون ایمیل, بدون وبلاگ (این برای یه وبلاگ نویس خیییییلی مهمه) , بدون واتس آپ و وایبر و جمع های دوستانه و.... حتی بدون شبکه های بانکی شتاب... بدونِ خیلی چیزا

...

+ قبلا اینو گفته بودم که پشت هر سه نقطه ای (...) یه دنیا حرفه؟ :)

نظرات  (۱)

کِی قطع میشه؟
تغییرات چرا اینهمه محسوسه برای ما (تقریباً منم)؟
پاسخ:
نمیدونم والا. من که هنوز امیدوارم فقط یه شایعه ی مسخره باشه.
خب آخه واقعا محسوسه! یه نگاه به گوشیای موبایل 10سال پیش بنداز و با الان مقایسشون کن! پیشرفت تکنولوژی کاملا محسوسه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">