پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

خوشم نیومد

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ

از اولشم اینجا رو موقت ساخته بودم. بلاگفا خونه ی اول منه و به رنگ و لعاب زیاد اینجا نمی فروشمش! اما این که شنیدم سایتتون اس ام اس فرستاده واسه یه عده با این مضمون که "حالا که بلاگفا بسته شده بیاید بلاگ" واقعا بدم اومد! اسم این رقابت نیست! شاید برای شما هم اتفاق بیفته! خشک میشم! اما دیگه اینجا نمی نویسم!

  • یاسمین پرنده ی سفید

نظرات  (۳)

  • سامانه افزایش بازدید عی سی رنک
  • بازدید کنید = بازدید کننده دریافت کنید

    سامانه عی سی رنک : اولین سامانه رایگان افزایش بازدید ، پیج رنک گوگل و رتبه آلکسا

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت به

    http://ec01.ir

    مراجعه کنید

    همچنین با تبادل لینک هوشمند می توانید

    پیج رنک گوگل ، رتبه آلسکا و تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهید

    جهت تبادل لینک هوشمند به

    http://links.ec01.ir

    مراجعه کنید

    سلام
    اون موقعی که ما تو بلاگفا بودیمم بلاگفا واسه اینکه نگران زیاد شدن مهاجرتها به بلاگ بود نظراتی که از بلاگ تو بلاگفا گذاشته میشدو ارسال نمیکرد... اینم منو خیلی ناراحت کرد
    پاسخ:
    آره. اینم شنیدم از بچه ها و متاسفم شدم از این بابت. کار بلاگفا خوب نبوده. اما کار بد رو که نباید با کار بد جواب داد. درسته؟
    همه ی دوستای من دارن می آن بلاگ
    منم برای این که ارتباطم باهاشون کم نشه احتمالا از بلاگ اسکای هم مهاجرت می کنم اینجا. فقط به خاطر دوستام.
    اما هنوزم اعتقادم اینه که کارشون درست نبوده. اسم این کار رقابت نیست.
    نمی دونم...
    تنها چیزی که می دونم اینه که هیچ جا اندازه بلاگفا احساس آرامش نداشتم. سادگی بلاگفا رو هیچ جا نداره.
  • کرگدن آبی
  • شوژ بودم قبلاً...شوژ بودم قبلاً؟! :]
    پاسخ:
    به به:) سلام آقای شوژ:) چه خوب که پیدام کردید:) چطوری؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">