پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

چه وضعیه آخه بابا :/

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ق.ظ

چقدر بدم می آد از این که با کوچک ترین چیزی اشکم دم مشکم باشه :/ چقدر جدیدا واشرش هرز شده :/ جایی نمی شناسید واشر چشم رو عوض کنن؟ :/

وااااااالا... با این نوناشون :دی

  • یاسمین پرنده ی سفید

واشر چشمام

پرنده ی سفید

گریه

نظرات  (۶)

عه وا
چرااااااااااااااا؟
پاسخ:
نمی دونم والا:(
خراب شده فکر کنم :(
چینی نباشه یه وقت :دی
پاسخ:
نه نه از این یکی مطمئنم که چینی نبوده :) فقط فکر کنم در اثر استفاده ی زیاد هرز شده :)))))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • گریه خوبه ها میگن چشم تصفیه میکنه :|

    اما شما بیا پیش خودم اگه دیگه اون چشم جرات کرد گریه کنه فق باید بخنده مگه دست خودشه:***

    پاسخ:
    :) گریه خوبه اما این که کجا و کی گریه کنی هم مهمه دیگه... این لامصب شورشو در آورده :)))))
    آخه تو چرا باید انقدر از من دور باشی آخه (گریه) یه روز بیا با هم بریم سینما جرقه (قلب)
  • محسن فراهانی
  • گریه اما به نظر من خوبه ، من دوست داشتم میتونستم هر وقت دلم بخواد گریه کنم اما خب نمیشه دیگه ... :))
    درسته خیلی توی این زمینه تخصص و تجربه ندارم اما فکر میکنم خوبه دیگه :))
    پاسخ:
    نه... موضوع سر وقتایی نیست که می خوای گریه کنی... موضوع سر وقتایی ه که نمی خوای گریه کنی اما اشکات ناخودآگاه سرازیر میشه :)
  • شاهزاده شب
  • حیفه چشات نیست؟
    شاید یکی از برق چشمات آروم میشه
    بارونیش نکن... :)
    پاسخ:
    :)
    یه کم خودسر شدن :) به حرفم گوش نمی دن باید تنبیهشون کنم انگار :)
  • خانوم ِ لبخند :)
  • چشما مستقیم وصله به دل آدم... بشین با دلت سنگاتو وا بکن :)
    گریه خوبه اما گاهی فقط...
    من برای آسمون دلت هوای افتابی آرزو میکنم جان دلم :)
    پاسخ:
    حانیه ی مهربونم...
    خیلی وقته تکلیف من و دلم با هم معلوم نیست :)
    مرسی از پیشنهادت خانوم لبخند :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">