پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

موج مثبت و دوستای خوب

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ب.ظ

آخیش... چه چسبید... مثل قدیما خوندن وبلاگ دوستام :)

نگاه کردم دیدم چه پستای خوبی گذاشتن:) پر از موجای مثبت و من... چقدر جدیدنا از غم و غصه هام گفتم.

چقدر خوبه نوشتن از چیزای خوب :)

آهای رفقا!

شماها خیلی خوبیداااا..... خییییییییییییییییییییییییلی :) خدا حفظتون کنه :)

نظرات  (۶)

  • شاهزاده شب
  • ما خیلیییییییی خووووبیم
     چون  با همیم :)
    پاسخ:
    خیییییییییییییییییییییییییییییلی
    ببین منو... یعنی خیییییییییییییییییییییییییلی هاااااا :))
    خوشبحالشون که موج مثبتن
     منم واسه همین یهو نمینویسم،باخودم میگم بقیه چه گناهی دارن بخونن این غمنامه هارو،اما یکم که میگذره باز میگم خب اینجا ننویسم چیکار کنم؟منکه بلد نیستم کسی رو بنشونم روبه روم وبراش دردودل کنم
    پاسخ:
    بنویس عزیزم :) خودم هممممممممشو می خونم (لبخند)(بوس آبدار از اون لپات)(اون آیکنه که چشاش قلب شده)
    صدبار گفتم... بازم میگم... دوستا فقط واسه روزای خوشی نیستن.
    دردامونو اینجا نگیم کجا بگیم؟
    بنویس:)
    تو فقط بنویس:)
    منو که خدا واقعا حفظ کنه :)))کمر نوشتنو شکستم :)))
    پاسخ:
    تو که کمر ما رو هم شکستی چه برسه به نوشتن :))
    خداحفظت کنه...
    شما هم همونطور که به سحر بانو گفتم... فقط بنویس :)
    چه خوبه که حس خوبی داری :*
    پاسخ:
     :) :*
  • محسن فراهانی
  • قربانت و آیکونهایی که الان احتمالا میتونی خودت تصورشون کنی :)
    پاسخ:
    :)))
  • خانوم ِ لبخند :)
  • وبلاگ خونی حال آدمو خوب میکنه اکثر مواقع..مخصوصا وقتی وب رفقاتو میخونی... آدم جنس حرف رفقاشو دوس داره :)
    پاسخ:
    دقیقا :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">