پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

خواب خوش

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۳۹ ق.ظ

هیچوقت تو زندگیم فکرش رو هم نمیکردم که این مساله انقدر تو ذهنم '' موضوع'' بشه که شب خواب ببینم دارم یه تخته شکلات رو با لذت میخورم. یعنی پروردگار نعمت خوردن و چاق نشدن رو به هر کی داد... بهش چی نداد! 😭

  • یاسمین پرنده ی سفید

نظرات  (۱۱)

  • شاهزاده شب
  • چند وقته نخوردی؟ :))))))

    پاسخ:
    از 13 مهر :) 
  • شاهزاده شب
  • چه سخت :/

    یعنی تا آخر عمر نمیخوای بخوری؟

    پاسخ:
    چرا دیگه. به وزن ایده آل برسی میتونی بخوری. ولی کم
  • آقاگل ‌‌
  • سخت نگیر بابا. ببین ناخودآگاهت هرچی میگه همون رو انجام بده بره. روانت شاد میشه در عوض :)

    پاسخ:
    چاق میشم رفیق :) 
  • یه بنده خدا
  • چه سخت!

    پاسخ:
    :))))))) 
  • آقاگل ‌‌
  • چاقی که همه‌اش یه کلمه است. بخور شما پای من. :))

     

    پاسخ:
    اینو کسی میگه که خودش لاغره. تو نمیفهمی من چی میگم سعید😂
  • حامد سپهر
  • پس ما کلی نعمت داریم و بی خبریم:))

    پاسخ:
    آره بابا قدرش رو بدونید :)))) 

    سلام

    منم هر وقت تصمیم میگیرم عین آدم دور از جونت غذا بخورم ها اصلا هر طرفو میبینم یه چیز وسوسه کننده هس :/ 

    خواب هم دیدم تا حالا 

    سخته

    درکت میکنم

    البته تا حالا رژیم و اینا نگرفتم

    ولی ایول بهت

    ان شاءالله میتونی و از پسش بر میای :)😉💪

     

    ان شاءالله در پناه خدا باشی

    پاسخ:
    اون دور از جونت برمیگشت به کدوم قسمت؟ 😂😂😂
    ببین همه ی وسوسه کننده ها یه طرف... اون شکلات لعنتی یه طرف :(

    عهههه 😂😂😂 نکته خوبی گفتی😂😂😂

    میخوام خیلی مودبانه و باکلاس حرف بزنم گند میزنم😑😂

    شکلات خیلی خوشمزسسس

    ولی اگر زیاد هوس کاکائو میکنی احتمالا ویتامین B بدنت کمه

    B کمپلکس بزن 

    من یه مدت زیاد هوس کاکائو داشتم در حد وحشتنااااک ها! رفتم تحقیق کردم ماله کمبود ویتامینه قرص و اینا خوردم خوب شدم

    پاسخ:
    چه جالب :)) 

    برات اراده‌ای قوی آرزومندم:)

    تو میتونی💪💪💪

    پاسخ:
    قربونت❤️

    تو میییتوووونی 

    پاسخ:
    :)) مرسی نگین

    قربووونت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">