پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

کاش «خوردن خیار» هم «کار» بود :)))

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵ ق.ظ

مامان میخواد کم کم خونه تکونی رو از آشپزخونه شروع کنه. رفتم تو آشپزخونه میگم خب الان شروع میکنی؟ میگه نه تازه نهار رو درست کردم اول کتری رو بشورم بعد صدات میکنم. میگم خب تو این مدت کاری میتونم بکنم؟ همونطور که داره تند تند ظرفا رو خشک میکنه معلومه ذهنش جای دیگه اس... خیلی جدی در جواب سوالم میپرسه: خیار میخوری؟

من: 😶😐😂😂😂😂

  • یاسمین پرنده ی سفید

نظرات  (۹)

:)))

پاسخ:
:))) 
  • یه بنده خدا
  • خونه تکونی از الان؟؟

    پاسخ:
    ما یه مقدار زیاد خورده ریز داریم :)) 
  • شاهزاده شب
  • از الان تا عید دوباره کثیف میشه که 

    پاسخ:
    مربوط به بخش های داخلیه. دور ریختن وسایل اضافیِ کابینت ها و سر و سامون دادنشون و این کارا

    از جنبه فیزیکی خوردن خیار و حتی بلند کردنش هم کاره :)

    پاسخ:
    دقیقا همینطوره که میفرمایید🤓😎
  • یه بنده خدا
  • یا یه مقدار زیادی مساحت خونه :))

    پاسخ:
    نه اتفاقا. مشکل همینه که قبلا مساحت خونه زیاد بوده. الان مساحت کم تر شده اما وسایل اندازه ی اون مساحت قبلیه و ما شدیدا با مشکل کمبودِ جا و ازدیادِ وسایل مواجه هستیم همیشه :))) 
  • یه بنده خدا
  • حالا این یه پیشنهادها ولی اگه وسایل خوب داشتید که جا براشون نبود برا ما بفرستید :))

    پاسخ:
    باجه:))) 

    😊

    پاسخ:
    😍
  • بانوچـه ⠀
  • اگه این چیزا کار بود همه‌مون در طول روز هزار تا کار می‌کردیم.

     

    دو تا خیار خوردم، چهار قاچ هندونه زدم تو رگ، یه لیوان شیر خوردم، آخ آخ اینو نگو یه برش سیب هم خوردم... آخ کمرم چه روز پر کاری بود امروز

    پاسخ:
    تو باید اون لیوان چای هاییکه میخوری رو هم حساب کنی :)))))) 
  • بانوچـه ⠀
  • :)))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">