پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی
آخرین مطالب

راه رفتن روی ابر کار ما نبود...

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸ ب.ظ

دو راهی از اونجا شروع میشه که عاشق میشی و عشق رو تو چشماش میبینی و اون عاشق بودنش رو انکار میکنه. کاش حالم بدون عشق هم به همون خوبی میموند. کاش بدون عشق هم همون حس سبکبالیِ راه رفتن رو ابرا رو داشتم. اونوقت همه چیز رو میسپردم به زمان و به هر جمله ام فکر نمیکردم و گند نمیزدم به همه چیز...

  • یاسمین پرنده ی سفید

نیکوتین صدات

پرنده ی سفید

نظرات  (۴)

کاش اصلا چشم‌هامون اون برق عشق رو از چشم‌هاشون نمی‌خوند

زندگی به مراتب راحت‌تر می‌گذشت

پاسخ:
:)
شاید مشکل از اونجایی شروع میشه که میثاق اولِ کتابِ چهارمیثاق رو یادمون میره... " هیچ چیز را به خود نگیرید"

  خوب حالا بیا یکم اون وری نگاه کن و تلاش کن تا مطمئن بشی

  برداشتت درست است

  من از طرف عاشق و جنسیتش اصلاً نمی دونم ولی حرف بالام

   فقط می تونه برات یه هل دهنده باشه.

پاسخ:
اونوری یعنی کدوم وری دقیقا؟

یا تلاش برای ثابت کردن عشقت به اون چیز محترم

یا

بی خیال عشقش بشو و بدون عشق بهش زندگی کن

 

 

پاسخ:
آها الان متوجه شدم
درسته.
برای پیشنهاد اولت باید بگم هر چیزی وقتی مناسبی وجود داره. اگه زودتر از زمان مناسبش تلاش کنی گند میزنی. پس مجبوری رها کنی و همه چیز رو بسپری به زمان گاهی

ان‌شاءالله زمان اون چیزی رو که می خوای برات طراحی و آماده و اجرا کنه.

پاسخ:
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">