پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی
آخرین مطالب

اشتباه شیرینم!

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸ ب.ظ

همین که با دیدن عکسای جدیدت دلم ضعف نمیره، همین که شبا بدون گریه خوابم میبره. همین که دیگه از خاطره هات فرار نمیکنم. همین که واسه واکنش نشون دادن به حرکاتت هزار بار دو دو تا چهارتا نمیکنم، همین که میون حرفات دنبال استعاره و کنایه های معنادار نمیگردم؛ یعنی دارم دوباره "خودم" میشم. دارم ترمیم میشم از نو. دارم میگذرم از روزهایی که باید بگذرن.

اونقدر مینویسم که حتی واژه هام هم تو رو از یاد ببرن، اشتباه شیرینم :)

  • یاسمین پرنده ی سفید

نیکوتین صدات

پرنده ی سفید

نظرات  (۸)

:)
پاسخ:
:)
حال دلت رو به راه رفیق :)
پاسخ:
حال دل تو هم رو به راه رفیق :)
ما تو را با لب خندون میشناسیم... ظاهر و باطنت لبخند عزیزم
پاسخ:
واقعا؟ )
چه خوب که اینطوری تو ذهنتم
مرسی مهربون:)
عــااالــی :)
پاسخ:
شما ویروس هستید؟:)))))
منظورتون کدوم ویروس ویروس کامپیوتری یا ...
نه :)
از بی لقبی دیگه

پاسخ:
برام جالب بود با اسم "ویروس26" کامنت گذاشتی :)
من همونیم که تازه با وبلاگت آشنا شدم
خوب نمیشناسمت،  حتی راستش و بخواهی اسمتو هم نمیدونم 
اما حال حرفات و خوب میفهمم و عجیب به دلم میشینه
این روزها میگذرن... 
پاسخ:
سلام غریبه :)
ممنون که بهم سر میزنی و منو میخونی :) خوشحالم میکنی :)
اسمم یاسمین ه
خب... متاسفم که حرفمو میفهمی این یعنی احتمالا تجربه ی مشابه داشتی و از این بابت متاسفم. اما فکر میکنم که این دردا به رشدمون کمک میکنه.
آره قطعا میگذرن:)
بازم بهم سر بزن :)
  • قاسم صفایی نژاد
  • همین که شیرینه...
    پاسخ:
    :)
    زنده باد اشتباه خوب من :)
    پاسخ:
    واقعا زنده باد :) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">