پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

آگاهی

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵ ب.ظ

دارم سریال می بینم. یه سریال ایتالیایی به اسم "دوست نابغه ی من"... حوادث فیلم به حدود سال 1950 بر میگرده. نگاه می کنم و فقر و ناآگاهی گلوم رو فشار می ده... برای اولین بار حس می کنم "دونستن" چقدر خوبه.

راستش... خیلی وقتا فکر می کردم یک سری چیزا رو زودتر از سنی که باید یاد گرفتم و فکر می کردم این بده. اما وقتی تو این فیلم دیدم که "ناآگاهی" می تونه چقدر به آدم ضربه بزنه خدا رو شکر کردم.

بخونید. یاد بگیرید. راجع به خودتون، روحتون، بدنتون، نیازهای خودتون و دیگران، کارِتون . هر چیزی که کمک می کنه آگاه تر باشید. الان می فهمم که چرا می گن کتاب خوندن لازمه.

  • یاسمین پرنده ی سفید

نظرات  (۴)

چشم :)
پاسخ:
مرسی که چشم :)
اتفاقا خواهر منم نیگاش میکنه البته از شبکه من و تو ،منم چند قسمتش رو دیدم داستانش جالبه
پاسخ:
منم همونجا داشتم میدیدم. سریال دردناکیه. اما اونقدر جذابیت داره که نظر آدمو جلب کنه.

واقعا آگاهی و دونستن حیاتیه
پاسخ:
آره :)
:)
دربارۀ سریال بیشتر توضیح بده.
.
مولوی یه شعری داره که میگه هر که او اگاه‌تر پر دردتر. 
پاسخ:
راستش قسمت اول و دوم رو با دقت نگاه نکردم. اما ماجرای کلی در مورد دو تا دختره. یکیشون خیلی باهوشه اما خانواده اش بعد از دوره ابتدایی بهش اجازه نمیدن درس بخونه چون فقیره.
اون یکی هم خانواده اش فقیرن اما پدره که میبینه دخترش دوست داره درس بخونه حمایتش میکنه.
دختر دومی خیلی وابسته اس به اون یکی دختر باهوشه و کارهای اون خیلی روش تاثیر داره. و تو محله ای که زندگی میکنن اتفاقاتی می افته که رو زندگی این دو تا خیلی تاثیر میذاره. و در کنار همه ی اون اتفاقات باید یه جورایی تقریبا تنهایی با مشکلات بلوغشون هم مواجه شن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">