پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

رنگ های مرده

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ب.ظ

عمدی نبود اما یه لحظه به خودم نگاه کردم و دیدم سر تا پا مشکی پوشیدم. اما هیچکس ازم نپرسید چرا؟!!

عجیب نیست؟! یعنی انقدر به دیدن رنگ مشکی عادت کردیم که مشکی پوشیدنمون اصلا برای کسی سوال برانگیز نیست!! دوست ندارم بحث رو جنسیتی کنم اما حتی مشکی پوشیدنِ آقایون خارج از ماه هایی مثل محرم و صفر و... بیشتر جلب توجه میکنه.

یعنی واقعا رنگ انقدر تو زندگیامون کم رنگ شده؟ شما رو نمی دونم اما من نگرانم... نگرانم برای رنگ های مرده!

  • یاسمین پرنده ی سفید

دل نوشته ها

نظرات  (۵)

منم اکثراً مشکی می‌پوشم... هیچ کس هیچی نمیگه!
پاسخ:
مشکی تو روحیه آدم تاثیر میذاره
دلامون مرده شاید خبر نداریم. نمی‌دونم. دل تک تکمون شاید نه. ولی جامعه مون دلش مرده. له شده. داغون داغون.
پاسخ:
آره...
  • میرزا مهدی
  • رنگ های مرده. چقدر به فکر فرو میبره آدمو
    پاسخ:
    آره... خیلی
  • عاشق بارون ...
  • خیلی بدم میاد. واقعاً ازین همه مشکی دیدن دور و برم بدم میاد. ولی آدما انگار همشون خوششون میاد از رنگ مشکی! بدتر از همه ازین که چون همه تیره می‌پوشن٬ اگه آدم رنگی بپوشه جلب توجه می‌کنه متنفرم. اینکه آدمای رنگی هم مجبور بشن قاطی این تیرگی بشن. :/
    پاسخ:
    خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو :)))
    میفهمم چی میگی...
    ولی انقدر حرص نخور با حرص خوردن مشکل حل نمیشه متاسفانه :(
    آره برای خانمها عادی شده این موضوع. من چند وقت پیش متوجه شدم خودمم خیلی دارم تیره میپوشم و سعی کردم تغییرش بدم. ولی شماها یکم با ناملایمت احتمالا رو به رو میشید اگر تغییر بدید این عادت رو ... :))
    پاسخ:
    آره... من فقط سعی میکنم تو انتخاب روسری بیشتر سلیقه ی شخصیمو دخیل کنم. کلا خیلی چیزایی که دوست دارم رو نمیتونم بپوشم به خاطر محیط متاسفانه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">