پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

منو ببر به دنیام و...

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ب.ظ
این کمردرد بی سابقه ی لعنتی بعد از مسافرت دو روزه...
لرزش دستام بعد از عصبی شدنام...
از کوره در رفتن های گاه و بی گاهی که کوتاه اومدن ازش سخت تر شده...
بی تفاوتی های روزمره و بی خیالیا...
لجبازی ها و یکدندگی هایی که واسه خودم هم تازگی داره...
همه و همه بهم میگن که من دیگه اون آدم دو سال پیش نیستم!!!
چه زود عمرمون می گذره...
چققققققققققدر فرصت برای کارایی که دوست داریم انجام بدیم کمه!
چقدر دلم میخواد برم... یه جای دور... هیچ کاری نکنم... فقط سکوت و آرامش! همین!

+منو ببر به دنیامو به اون روزا که میخوام و به اون شبا که خندونم... که تقدیرو نمی دونم! #مونابرزویی #احسان_خواجه_امیری
  • یاسمین پرنده ی سفید

خستگی

منو ببر

پرنده ی سفید

یعنی عوض شدی

نظرات  (۴)

سایت بسیار خوبی دارین
303.064+485
  • کرگدن آبی
  • ایشاللا که روزای خوب با یه سفرِ غیرمنتظره ی پیش بینی نشده ی #یهویی بیاد و نه لرزشِ دستی بمونه و نه کمردردی! :)
    پاسخ:
    ممنونم:) همچنین:)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • نبینم یاسی من حالش  خوب نباشه

    شما جرقه منی باید خوب باشی بگو چشم

    مواظب خودت باش عزیز دلم :*

    پاسخ:
    چشم:)
  • شاهزاده شب
  • چرا اینقد عمر زده رو دور تند؟
    هنوز خیلی خیلی آرزوها مونده...
    پاسخ:
    باور کن دیگه آرزویی هم نمونده برام که انقدر مهم باشه که بخوام تاوانِ زندگی کردن تو این دنیا رو براش پس بدم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">