پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

سخنی با مخاطب :)

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ب.ظ
یه چند وقتی ممکنه پستای رمز دار بنویسم. برای خودم. برای این که بعضی چیزا رو فراموش نکنم. شما زیاد جدی نگیرید. با لبخند وارد... و با لبخند خارج بشید :) چیز مهمی نیست :)
  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

نظرات  (۵)

برای خود نوشتن هم لازمه گاهی...
پاسخ:
گاهی... و ببخشید که فکر کنم این بار گاهیِ من یه کم طولانی شه... دل ه دیگه :)

+عکس پروفایلت شبیه عکس پروفایل اینستاگرامیه که تازگی فالوم کرده :) خودتی؟

چشم :)
پاسخ:
چشم شما بی بلا بانو
ممنون از شکیباییتون :)
  • آقاگل ‌‌
  • یه لحظه وبلاگت بالا نیومد فکر کردم زدی پاکش کردی مسلمان :)
    شما ان‌شالله حالت خوب خوب باشه. این پستای رمزدار که میاد و میره.

    پاسخ:
    من پاکش نمی کنم مگر این که بیان هم مثل بلاگفا بترکه :) اینجا شبیه خونه ی امید منه که حرفایی که جای دیگه نمی تونم بگم رو می تونم اینجا بنویسم. چرا باید سنگ صبورم رو ببندم؟ :)
    تا روزی که نوشتن حالم رو خوب کنه می نویسم...
    روزی که از نوشتن هم کاری برنیاد به احترام خاطراتم هم که شده اینجا رو پاک نمی کنم سعید :)

    ممنونم.
    بله از همینجا به پیجتون اومدم :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    بعد مدتها باز دارم وبلاگ می‌خونم. هی نامه نامه گفتم آخ جون حتما پست خفنیه اومدم اینو دیدم:/
    پاسخ:
    معذرت می خوام :) می تونم قول بدم که زود این روند تموم میشه... معلوم نیست... شایدم از همین فردا :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">