پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

دنیای این روزای من!

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۱ ق.ظ

تعداد تارموهای سفیدی که ظرف این مدت تقریبا دو برابر شده... اونم تو این روزای شیرین... نشون میده که یه کم بیش از چیزی که باید دارم "فکر میکنم"

همیشه تو زندگیم از دوراهی فراری بودم... اما همیشه زندگی پر از دو راهیه... و همیشه انتخاب بین سخت و سخت تره!

هیچوقت حالم به این خوبی نبوده... و هیچوقت ذهنم از این مشغولتر نبوده... بازیِ عجیبیه! انگار همیشه یه جای کار باید بلنگه...

انگار زندگیِ بدون چالش حتی تو یه بازه ی زمانی کوتاه برای روزگار تعریف نشده...

حال من رو اگه بپرسی... عالی ام اما... ذهنم در شلوغترین حالت ممکنه... جوری که خالی کردنش حتی برای چند لحظه برام سخت شده

  • یاسمین پرنده ی سفید

نظرات  (۴)

همیشه وقتی از یه چیز فراریم اون جلو راهمون قرار میگیره...ما آدما همیشه در حال انتخاب یم هر لحظه 
پاسخ:
آره... حق باتوعه...
  • د‌ل‌باخته ..
  • یک جمله زیبا حضرت مولا دارد که آن را به شما می‌گویم:
    جمجمه‌ات را به خدا بسپار...
    پاسخ:
    نه تنها جمجمه خیلی وقته دارم سعی میکنم زندگیم رو هم به خدا بسپارم... 
    اما اولا خیلی کار سختیه...
    دوما... همه ی ما به هر حال آرزوهایی داریم که گاهی نمیدونیم برامون خوبن یا نه
    نمیدونیم آرزو کنیمشون یا نه
    و....
  • بانوچـ ـه
  • همیشه حالت خوب باشه عزیزم :)

    اگر میتونی ذهنت رو خالی کن رو کاغذ.
    پاسخ:
    همممم... یه جورایی بعید میدونم مشکل رو حل کنه اما امتحانش میکنم مهربون
  • مائده حوائی
  • چه جالب منم عین توام. موهای سفیدمم دیروز دیدم .... خیلی عجیب بود ...
    پاسخ:
    خوشحالم که حالت عالیه:)
    روزات پر از شادی و آرامش و عشق بانو :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">