پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

حالم خوبه + رد پا و...

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۷ ب.ظ

دیروز تو تهران برف اومد... همیشه برف رو دوست داشتم و دارم. برام یادآور خاطراته :)

+ این روزا غیرعادی خوبم!!!!!! راستش رو بخواید خودم رو نمیشناسم! حالم واسه خودم عجیب و غریبه! یاسی ای که می شناختم یه سری چیزایی رو تو این دنیا دید که اگه دو سال پیش بود حالش جور دیگه ای بود. برام دعا کنید بچه ها. دعا کنید خودم رو پیدا کنم. نمی دونم مَنِ من دقیقا کدومه؟!!!!  ++ کسی در سطح تهران روانشناس خوب سراغ نداره آیا؟

++ بشنوید:  من کی ام؟

من کی ام؟ یه دربه در. گم شده ی محله ها... پشت پا خورده ترین صدای شهر بی صدا... از کجا ؟ جنوب شهر، اونجا که بن بست نفس؛ اونجا که خواب و خیال زندونی می شه تو قفس، وسط یه ضربدرم، خونه به دوش و خسته. توی چهارراهی که از چهار طرف بن بسته! من کی ام یه پاپتی پر از سوال بی جواب! صد تا جاده رو دیوار نقاشی کردم توی خواب... دیوارا قایم شدن اون ور پرده های رنگ... عمری ه که دل خوشم به این دروغای قشنگ!خود من اینجا رو ساختم. دیواراش کار منن... رنگارو پاک می کنم ببین که نعره می زنم.... خود من دیوارای این زندونو ساختم. من خودمو توی این چهار دیواری انداختم... من کی ام؟!..... (ترانه ی یغما گلرویی)

خواننده:شاهین نجفیان (با شاهین نجفی فرق داره)


برچسب‌ها: من کی ام
+ نوشته شده در  جمعه ۱۵ آذر۱۳۹۲ساعت 10:18  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات

یکی از صحنه هایی که من همیشه دوست دارم ببینمو همیشه با دیدنش اینطوری:  یا حتی اینطوری:  میشم رو در "ادامه ی حرفام" ببنید!

علاقه است دیگه... چه میشه کرد؟


ادامه حرفام :


 

+ شما هم رد پای گربه رو روی شیشه ی ماشین می بینین لبخند می زنید مثل من؟ :)

++ واقعا کسی تو دنیا پیدا میشه که گل نرگس و عطر مُنحَصِر به فَرد و خُنَک و دل نشینش رو دوست نداشته باشه؟!!!!


برچسب‌ها: شادی های کوچک زندگی
+ نوشته شده در  شنبه ۹ آذر۱۳۹۲ساعت 16:57  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات

نمی دونم چند نفرتون این برنامه ها رو دیدی. من امروز راجع بهش شنیدم و تصمیم گرفتم چند تاشون رو دانلود کنم. گفته بودن دوربین مخفی مربوط به رامسین کبریتی خیلی جالب بود و در عین حال آدم خیلی دلش براش می سوخت و این که چقدر آدم با جنبه ای بوده. واسه همین اول از همه مال این بنده خدا رو دیدم. لینکش رو براتون می ذارم که اگه دوست دارید شما هم ببینید و اگه خوشتون اومد بقیه اش رو هم ببینید.

شوخی با رامسین کبریتی

شوخی با حسن جوهرچی

شوخی با حامد بهداد


برچسب‌ها: دوربین مخفی
+ نوشته شده در  دوشنبه ۱۸ آذر۱۳۹۲ساعت 17:44  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات

دوستان قوه قضائیه آگهی استخدام داده ظاهرا قرارداد ۱۰ ساله می بندن. اگه می خواید و شرایط لازم رو دارید به در ما که نخورد.

استخدام در قوه قضائیه تا ۳۰ آذر تمدید شد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه ۲۱ آذر۱۳۹۲ساعت 17:42  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات

  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

یغما گلرویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">