پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

منم آدمم نه سنگ!

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ

گاهی وقتا فقط یه پیام کوتاه کافیه... برای این که گند زده بشه به بهترین روزای زندگیت... چقدر بدم میاد از تکرار تاریخ... از این سیکل لعنتی که دوباره تکرار میشه....

اما میدونی چیه؟ من قوی تر از این حرفام.... این بار محکم تر سکوت میکنم... چون چیزای ارزشمند مهم تری دارم که برای شادیشون شادیامو حفظ میکنم.

مرسی که هستید... بعضیاتون کم رنگ تر... بعضیاتون پررنگ تر... اما به هر حال هستید :)

  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

نظرات  (۸)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • شک ندارم تو دختر خیلی خیلی قوی هستی پس همیشه همینطور استوار بمون و به خواسته هات برس
    پاسخ:
    تو هم قوی هستی:) آخ کی من تو رو ببینمت یه کم بچلونمت دختر (قلب+بوس)
    این بار محکم ترسکوت میکنم ):
    پاسخ:
    :)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • منو نچلون گوناه دالم :-D عااااشقتم مااااچ فراوان :-D
    پاسخ:
    خو:) بوس بوس :)
    من اینطوری هستم :]
    پاسخ:
    من اون کروشه ی شما را عاشقم :))))))
  • د‌ل‌باخته ..
  • این نیز بگذرد
    پاسخ:
    گذشت :)
    هرکی حالتو گرفت عکس که نه، اسمم که نه، کافیه فقط با نگات بش اشاره کنی جنازشو تحویلت بدم... والا الکی که نیست :دی
    پاسخ:
    ای جان...  شما جایگاه ویژه داری پیش ما بانو:)
    قلب + بوس
    زمزمه کن یه چندتا آهنگ شاد رو؛ یادمه صدای قشنگی داشتی. صدایی که هر اعصابِ داغونی رو میتونه آروم کنه :)
    پاسخ:
    شما خیلی لطف داری :)
    زمزمه که کار هر روزمون شده آقا... نباشه زندگی سخت میشه :)
    مهم بودنه. بعضی وقتا کمرنگ ترا بهتر از پررنگ تران.
    پاسخ:
    آره... :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">