پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

ای بازیگر گریه نکن ما هممون مثل همیم

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ
- الان که دارم فکر میکنم، بازیگرا کار خیلی سختی دارن! مدام مجبورن تظاهر کنن کسی هستن که نیستن! چیزایی رو دوست داشته باشن که دوست ندارن. حرفایی بزنن که دلشون نمیخواد...
+ یه مدت بود تمرین میکردم که خودم باشم. بدون اهمیت دادن به قضاوت دیگران.
- اما یه روز یاد میگیری که رفتار تو خیلی رو دیگران اثر داره... شنیدی که میگن: اگه کسی بدونه دوسش داری میره؟ یه وقتا لازمه خودت نباشی.
*گاهی لازمه چیزی که میخوای بگی رو نگی...
+ اگه من نگم و یکی دیگه این کارو بکنه چی؟
- اگه بگی و بذاره بره چی؟
+ تظاهر کردن سخته...
- بهش فکر نکن... فقط از لحظه ات لذت ببر...

پ.ن: عنوان از یغماگلرویی
  • یاسمین پرنده ی سفید

عاشق شدن

عاشقی

پرنده ی سفید

نظرات  (۲)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • یغما گلرویی؟
    آهنگ سیاوش قمیشی بود قدیما که. 
    مهم شاعرش نیست مهمم اینه که با صدای کی به یادت بیاد! :دی

    پاسخ:
    بله شعر یغماگلروییه که سیاوش اجراش کرده
    آره خب... همونطور که بی بی گل رو ابی خونده! شعر اینم مال سیاوشه:|
    این که آدم خودش باشه خیلی سخته
    پاسخ:
    اتفاقا به نظر من این که آدم خودش نباشه سخت تره...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">