پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

حقیقتِ تلخِ دنیایِ ما

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

همونجور که لقمه ی آخر غذاشو می خورد بدون این که بهم نگاه کنه گفت: اگه واقعا آرزوت جهانگرد شدنه... از من به تو نصیحت: ازدواج نکن! ازدواج که بکنی دیگه تا همین کرج هم نمی تونی بری چه برسه به سفر دور دنیا.

نظرات  (۴)

بلـاگفـا درشو رو هممون بسـت 
الـانم کـه باز شـده وا اسفـا

و حقیقت ِ تلخ ِ دنیای ِ ما دوست
خوب بود و ...
جهـان و بگـرد و به چیـزی کـه میخـوای برس ورای ِ این تلخـی ها

پاسخ:
بلاگفای عزیز و نازنین من:( چقدر دلم براش تنگ شده:(
یه عکسی بود که میگفت:
بچه ای؛ انرژی و زمان داری اما پول نداری
جوونی؛ انرژی و پول داری اما زمان نداری
پیر میشی؛ پول و زمان داری اما انرژی نداری
و من به جرم ایرانی بودنم جوونم اما نه پول دارم؛ نه انرژی دارم؛ نه زمان! و نه حتی به راحتی میتونم به جاهایی که میخوام اجازه ورود بگیرم! و این است تلخ ترین حقیقت دنیای ما!
پس نتیجه میگیریم که جهانگرد نشی :)))
پاسخ:
چرا فکر میکنی ازدواج کردن مهم تر از آرزوهامه؟
سخن از من نیست ... سخن از تو نیست ... سخن از ماست ، و دنیایی که احساسمان در آن جریان دارد ...
پاسخ:
و حقیقت ِ تلخ ِ دنیای ِ ما ...:)
نه قبول ندارم ..
با یه ادم تور لیدر ازدواج کن ...همه جا دنیا ..برای تجربه کردن است ...
حتی اگه تو لیدر نبود ..شبیه خودت را پیدا کن 
پاسخ:
خیلی خوب میشه اگه بشه:)
ممنون از دلگرمیت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">