پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

دنیای مدادرنگی ها

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ

_ دنیای مدادرنگیا دنیای جالبیه... هر کدوم که جنسش بدتر باشه، بیشتر تراشیده میشه و زودتر تموم میشه... کاش دنیای آدما هم واسه آدمای بدجنس اینطوری بود...

+ دنیای مدادرنگیا دنیای جالبیه... هر چی خوش رنگ تر و دوست داشتنی تر باشن بیشتر تراشیده میشن و زودتر تموم میشن! گاهی دنیای واقعی آدما هم اینطوریه!

*دنیای مدادرنگیا دنیای جالبیه... درسته شباهتشون اینه که هر دو گروه زودتر تموم میشن... اما نقشی که از خودشون باقی گذاشتن باهم خیلی فرق داره :)


کاش... مداد رنگیای خوش رنگی باشیم که از خودمون طرحای خوبی به جا بذاریم :)


  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

نظرات  (۳)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • اتفاقا هرکدومشون بهتر باشه و رنگش به دل بشینه بیشتر تراشیده میشه!
    وگرنه من 6تا مداد سفید داشتم! نوی نو!
    پاسخ:
    خب... مداد سفید هم جایگاه خودش رو داره... بعضیا نیاز به زمان و مکان مناسب دارن تا بتونن خودشون رو نشون بدن:)
    حداقل اش اینه کاری به کار بقیه نداره:)))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • زندگی ادمها شبیه مداد رنگی هاست ، مداد سفید هیچ وقت کاربرد نداره یا خیلی کم پیش میاد بکار بیاد  ، مثل دنیای آدمها که اگه سفید باشی و درست به کار هیچکس نمیای :)
    پاسخ:
    تعبیر جالبی بود... اما اینطوری نگاه نکن...
    به آقاگل هم گفتم... هر چیزی تو زمان و مکان مناسب کاربرد خودشو داره.
    اصلا اینطوری فکر کن که سفیدا کمتر در معرض خطرن:) و فقط آدمای خاص و حرفه ای میتونن باهاشون کار کنن :)
  • مرتضی علیزاده
  • این حرفها رو از طرف خودت گفتی
    اگه خودت رو بذاری جای اون مداد رنگی دوست داری زود زود تراشیده بشی و این تراشیده شدن عین لذته و نه ذلت
    من اگه مداد رنگی بودم دوست داشتم زودتر از همه تراشیده بشم تا مثل شش تا مداد رنگی سفید آقاگل فقط بشم مایه ی درد سر و تنگ کردن جای بقیه ، بدون هیچ اثری
    پاسخ:
    قطعا من نظر خودم رو گفتم:)
    زاویه ی دید آدما باهم فرق داره...
    در ضمن اون مداد سفید هم جایگاه استفاده ی خاص خودش رو داره... شاید بدشانسیش بوده که حای این که بیفته دست یه نقاش حرفه ای. اومده زیر دست ما:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">