پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

قورباغه

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۹:۵۸ ب.ظ
سلام دوستان

تو پست قبل گفتم نتونستم عکسام رو آپلود کنم

امروز برگشتم که آپلودشون کنم

و موفق شدم

نظرات این پست غیر فعاله...لطفا از طریق قسمت نظرات پست قبل بنده رو از نظراتتون نسبت به این دوتا موجود کوچولوی بامزه  آگاه کنید

عکسا رو در ادامه ی مطلب مشاهده کنید... ببینید قوقوری جون اولی چه لبخند زیبایی تحویل دوربین داده

اون فسقلی دومی هم که دیگه بدون شرحه

ادامه ی مطلب

+  نوشته شده در  چهارشنبه ۲۹ شهریور۱۳۹۱ساعت 9:53  توسط یاسمین |
پ.ن: (95.5.5: عکسها از بین رفتن :) )
قورباغه!
یه سوالی هست مدت هاست ذهن ِ منو مشغول کرده ..

من میخوام ببینم اونی که داشت زبان فارسی رو اختراع میکرد

اون روز اول …

چی شد که تصمیم گرفت قورباغه ق اولش«ق» باشه غ دومش«غ» ؟


 

پ.ن۱: دوتا عکس قورباغه می خواستم بذارم اما هر کاری کردم آپلود نشد اما می ذارمشونبه زودی

پ.ن۲: دوستان من تو وبلاگ گروهی امون"جمع ما" هم به روزم... خوشحال میشم اگه سر بزنید

+  نوشته شده در  دوشنبه ۲۷ شهریور۱۳۹۱ساعت 13:13  توسط یاسمین |   آرشیو نظرات
  • یاسمین پرنده ی سفید

بلاگفا

پرنده ی سفید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">