پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

از سفرهای درون شهری غیر ضروری خودداری کنید!

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ب.ظ
خونه ی ما غربه... قبل از عید خانوادگی تو یه روز رفتیم به نزدیک ترین دفتر پایس+1 برای تعویض کارت ملی دو تا خیابون پایین تر. گفتن اگه تا دوماه دیگه نیومد دم خونتون منتظر اس ام اسش باشید که ببینید کجا رفته برید بگیریدش. احتمالا می ره پست مرکزی (چهار راه لشگر) ما هم تو این مدت یه بار پیگیری کردیم. گفتن اس ام اسش که نیومده صبر کنید. امروز که برای کار دیگه ای رفته بودم و از کنار پست چهارراه لشگر رد میشدم گفتم بذار برم یه سوال بپرسم.
جالبه با وجود این که تو یه روز اقدام کرده بودیم. مال من حاضر شده. مال مامانم رو گفت یه ماه دیگه پیگیری کنید(بعد از گذشت حدود 6 ماه از انگشت نگاری) و منم باید برم پایین شهر برای دریافتش :| اعتراض هم می کنیم میگن ثبت احوال شانسی و رندوم تقسیم بندی کرده تقصیر ما نیست.

بعد میگن از سفرهای درون شهری غیر ضروری خود داری کنید!!! خو لامصب اگه همونجایی که اقدام کرده بودیم می فرستادید یا یه جایی نزدیک محل سکونت دیگه نیازی به این همه رفت و آمد نبود که!!!!!!
  • یاسمین پرنده ی سفید

غرغرانه

پرنده ی سفید

نظرات  (۸)

  • مَرد غَربی
  • حالا اشکال نداره بزارید پایین شهر رو هم ببینید :)
    پاسخ:
    نه آقا... مساله اصلا پایین و بالا نیست... اصلا شما بگو کارت ملی من رفته کامرانیه! اصل موضوع فرقی نداره که! من میگم حالا که با پست نفرستادن دم خونه حداقل باید جوری تقسیم بندی میکردن که هر کی تو منطقه ی خودش بتونه دریافتش کنه. حدود همون منطقه ای که اقدام کرده مثلا
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • اسم چهار راه لشگرک که میاد فقط یاد اون ساندویچی کاملا تمیز و بهداشتی و اون ساندویچ عالی که خوردم میفتم: / :((( یاسی جان شما این توصیه ها و شعارها و پندها و. رو بهشون توجه نکن فقط جهت خالی نبودن عریضه و اثبات حلال بودن اون حقوق های نجومی گفته میشه: )))
    پاسخ:
    سه راه امین حضور چی؟ (آیکن تفکر)
    راستی فکر کنم لشگر با لشگرک فرق داره ها...
    چهار راه لشگر تو کارگر جنوبیه بالاتر از میدون قزوین و نرسیده به میدون حر
    دفتر پست مرکزی هم یه ساختمون خیلی باحال داره از بیرون که شکل کندوی زنبوراس:))) که نمیتونی نبینیش:) همونجا رو میگی؟
    دقیقاً -_-
    پاسخ:
    هعی -_-
     وای خدااااا حرص ادم در میاد !!
    پاسخ:
    بله بله -_-
  • اسماعیل غنی زاده
  • مشکل که یکی نیست .... 
    پاسخ:
    نه آقا... خیلیه... خیلی...
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • همین چهار راه لشگر رو میگم. میدونی که تو اسم حفظ کردن چه افتضاحم:))))همین پست مرکزی رو میگم: )))
    پاسخ:
    هعی....
    خاک بر سرشون...
    پاسخ:
    :( هعی...
    مطمئنا بر این باورید که آنچه شما بیان کردید. توجیه مورد علاقه شما به نظر می رسید
    در خلال ساده ترین چیزی که باید از آن آگاه باشد. من به شما می گویم، من قطعا
    ناراحت نشوید در حالی که مردم در مورد نگرانی فکر می کنند که فقط نمی کنند
    دانستن درباره. شما موفق به ضربه زدن به ناخن در بالا و همچنین تعریف همه چیز بدون داشتن عوارض جانبی، مردم می توانند سیگنال بگیرند.
    احتمالا دوباره به دریافت بیشتر خواهد رسید با تشکر
    پاسخ:
    شما با گوگل ترنسلیت نسبتی داری؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">