پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

دستی که نمک ندارد!

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ق.ظ

این یه قانونه... سعی کن بهش عادت کنی... قدر کارات فقط زمانی دونسته میشه که نباشی... هرچند... بعد از یه مدت دیگران یاد میگیرن تو نبودنت هم چطور زندگی کنن! هر وقت تونستی باهاش کنار بیای... پاتو از ماجرا بیرون بکش. به همین سادگی :)

  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

نظرات  (۷)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • موافقم با این قانون.

    پاسخ:
    :)
    پس معلومه تجربه اش کردی:)
    "سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران، گرفتن خودت از آنها باشد"
    پائولو کوئلیو
    پاسخ:
    بیگ لایک :)
    مخالفم . چون همه ی ادم ها مثل هم نیستن وقدر افراد و کاراشون رو میدونن خیلی ها .
    پاسخ:
    خب قطعا همه ی آدما مثل هم نیستن
    اما این رو هم مد نظر قرار بده که ما با همه یکجور برخورد نمیکنیم. گاهی به کارای کسایی که برامون مهمن توجه زیادی داریم اما بقیه چی؟:)
  • بای پولار
  • خیلی وقته بی خیال بقیه ام و هر کاری می کنن. اما خب همیشه یه افرادی هستن توی زندگی که نمیشه بی توجه به رفتاراشون بود. و سخته برام عادت کردن به ری اکشن های سردشون و نمک نداشتن دستم براشون...
    پاسخ:
    برا منم سخته :)
    گاهی آدم توقع تشکر نداره. اما زیر سوال بردن و کم اهمیت نشون دادن کارها آدمو اذیت میکنه...
    به هر حال... نوشتن این پست بیشتر یه یادآوری بود برای خودم:) چون خودمم گاهی فراموش میکنم که سخت نگیرم :)
    اما هستند کسانی هم که قدر کارات رو نمیدونن و وقتی نیستی تازه متوجه میشن .
    بعضی ها هم هستند که کلا قدر ادم وکارهاش رو نمیدونن .
    پاسخ:
    با اینم موافقم:)
    بعضیا کلا آدمای اهمیت ندهنده ای هستن که از اونا انتظاری نمیشه داشت:))))))
    اما
    بعضیا فقط به چیزایی که دوست دارن توجه میکنن:) ;)
    قانون خوبیه ؟
    پاسخ:
    به نظرت من گفتم خوبه؟!!! آیکن نگاه با دهان نیمه باز!
  • آقای بنفش
  • به غیر از این قسمت " فقط زمانی دونسته ... "با بقیه ش موافقم . میدونی استثنا هم وجود داره ولی غالباً همینطوریه کی میگی ، زیاد دیدم این داستان رو ، کاش اینطور نبود ...
    پاسخ:
    کی میگی:)))))
    کاش نبود دادا... کاش...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">