پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

جرزن به جرزنیش میرسه. بعله:)))

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ق.ظ

درسته که بین تیما اول طرفدار ایتالیام... اما همین که پرتغال انتقام آلمان رو از فرانسه گرفت خوشحالم. و از اون بیشتر خیلی خوشحالم که با وجود تمام نامردیهایی که فرانسه کرد و رونالدو رو هم مصدوم کرد باخت.

ویوا پرتغال حتی:دی


+هیچی مثل لذت تماشاکردن فوتبال با دوستان نیست:)))))

  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

نظرات  (۸)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • شما دیگه آخر آخرشید! یعنی ته تهش!
    طرفدار ایتالیایی؟
    بعد آلمان ایتالیا رو برد!
    بعد آلمان از فرانسه باخته! (به عبارتی فرانسه انتقام ایتالیا رو گرفت!)
    بعد خوشحالی که پرتغال انتقام آلمان رو گرفته؟
    وات؟
    بعد نامردی کردن رونالدو مصدوم شد؟ خب بازیه دیگه اصلا فوتبال به خاطر این تراژدی هاشه که دوست داشتنیه. مگه فوتبال دستیه که انتظار داشتین کسی چیزیش نشه. خخخ
    :)))
    با لحن آروم و طنز بخونین فقط.
    پاسخ:
    خب من همیشه تیم اولم ایتالیاس. بعد آلمان
    و پرتغال رو به خاطر فیگو و الانم به خاطر رونالدو دوست دارم. و کلا از فرانسه بدم میاد:)))
    با لحن طنز که خوندم... اما شما نگاه کن تو 12 دیقه سه بار سه تا خطای بد رو رانالدو کردن اصلا معلوم بود میخواستن مصدومش کنن.
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • بعد ظاهرا طرفدارای استقلال ریختن بیرون شادی میکنن!

    میگن اون حشره که نشست رو دوماغ رونالدو موقع تعویض رگه هایی از بالش آبی بوده!
    پاسخ:
    طرفدارای استقلال رو که بیخیال آقا... اونا همین که استقلال تیم محبوبشونه تکلیفشون معلومه:))))
    پرتقال خیلی مسلط بود به بازی
    فرانسویها هم هدفشون زدن رونالدو و بازیکنای تاپ پرتقال بود که به هدفشون نرسیدن...
    پاسخ:
    نرسیدن؟
    نامردا زدن رونالدو رو داغون کردن:/
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • ولی جدن هیچ معادله ریاضی نمیتونه این حجم از خوشحالی شمارو توجیح کنه. این وسطا شما با خودتون هم موافقید هم مخالف آخه. خخخ
    .
    در مورد بازی. و تیم پرتغال. پرتغال در ابتدای بازی ها اصلا خوب نبود. حتی سوم شد و با بخت و اقبال صعود کرد. ولی رفته رفته بهتر شد. بازی مقابل ولزشون خیلی خوب بود. اگرچه در کل شانس آوردن در این تورنمنت. و با تیم های قلدر رودررو نشدن.
    .
    رونالدو رو دوست دارم. بیشتر از مسی. به همون دلیلی که کاکرو رو از سوباسا بیشتر دوست داشتم!
    مسی نبوغ فوتبالیه. ولی رونالدو فقط با تلاش به اینجا رسید. به قول فردوسی پور رونالدو شبیه زنبود عسل میمونه. زنبور عسل از لحاظ دینامیک بدنش قادر به پرواز نیست! ولی پرواز میکنه.
    رونالدو هم قانونن نباید دو متر پرش کنه و چند ثانیه در هوا معلق بمونه و سر بزنه! ولی میزنه!
    پاسخ:
    ببین آقاگل اینطوری که داری سر به سرم میذاری باید خدا رو شکر کنم که یه بار سوژه ی خبر شده بودم. وگرنه حتما سوژه ام میکردی:)))))
    خوشحالم. خیلی هم خوشحالم:) کلا فوتبال دیشب خیلی بهم چسبید:)
    و باید بگم من از همون اول همونقدر که از مسی بدم می اومد؛ همونقدر رونالدو رو دوست داشتم:)) 
    من میخواستم ببینمااااا گفتم نمیخواد ببینی خصوصا که تا حالا پای فوتبالای اینطوری ننشستم :))))

    فقط اخرشو دیدم
    حس خنثی داشتم دلم سوخت بحال فرانسه
    خودمو گذاشتم جای طرفدارای هر دو تیم فقط ....
    بازم حسی نداشتم :))))
    پاسخ:
    کلا به نظر من تماشای فوتبال خیلی لذت بخشه... به خصوص اگه فوتبال خارجی باشه... به خصوص اگه یکی کنارت باشه که شور و شوقت رو بیشتر کنه :)
    حالا دیگه اگه تیم محبوبت هم باشه و بازیکن محبوب هم تو اون تیم داشته باشی و امکان سر و صدا کردن هم برات فراهم باشه که دیگه چه بهتر:))
    ولی اون همپا داشتنه خیلی مهمه. من خودم دیشب چند بار نزدیک بود خوابم ببره:)) 
    من با اینکه فوتبالیم هیچکدوم از بازیهای یورو رو ندیدم.
    پاسخ:
    مثل بابای من:)
    احسنت، اصلا فرانسه شد تیم آخه؟ یه مشت ترنس و دوجنسه جمع شدن تیم درست کردن آشغالای عوضی:))


    پاسخ:
    حالا دیگه نه تا اون حد(اون آیکنه که دهن نداره)
  • حامد جوون دهه شصتی
  • :)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">