پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

رکود بازار پست!

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ
از صبح تا حالا بی اغراق بالای 50 تا وبلاگ رو نگاه کردم دنبال پست... (امروز قرار بود بلاگفا رو بگردم) اما دریغ از یه نوشته ی خوب... واقعا وبلاگستان را چه شده است؟!!!!!
یه کم دل به کار بدید بابا :|
  • یاسمین پرنده ی سفید

غرغرانه

پرنده ی سفید

نظرات  (۶)

خب از اولش هم باید میومدید وبلاگ من...
(اعتماد به سقف کاذب!)  :))
پاسخ:
خب راستش تو رادیو بلاگیها اصولا تقسیم کار خیلی اهمیت داره :)))) من بیشتر تو وبلاگ های گمنام می گردم (چشمک)
  • مستر آکولاد
  • :/
    پاسخ:
    والا :)
  • علی گوهری
  • توی دو سال فقط سه کامنت داشتم
    گمونم گمنام ترین وبلاگ جهانم :/
    پاسخ:
    نه... اینطوریا هم نیست... هر وبلاگی خواننده های خودش رو داره:)
    نمیدونم چقدر اهل وبلاگ خوندن و کامنت گذاشتن هستی...
    ولی معمولا کامنت که بذاری کامنتای بیشتری هم میگیری...
    ولی در مجموع بعد از انفجار بلاگفا کلا حس و حال کامنت گذاشتن بین خواننده ها کم شده:)
  • علی گوهری
  • اونقدرم هول شدم که آدرسمو اشتباه زدم :/

    پاسخ:
    هول نشو:))))))
    ولی تو کامنت قبلی هم همینو زدیا:))
    تا منظور از پست خوب چی باشه. والا با یه آمار گیری ساده و یه تحلیل کوچیک میشه به این رسید که خلق الله فقط یه چیزی مینویسن برای گرفتن کامنت از مخاطب، نه محتوای خوب تولید میشه و نه حتی محتوای بد. اکثر نوشته ها الان خلاصه میشه در گزارش های روزانه یا خاطره های روز قبل(!) که انگار طرفدار هم زیاد داره این نوشته ها.
    اینه که وبلاگستان چیزیش نشده ذائقه ها فرق کرده یخورده:))
    پاسخ:
    والا پستی که برای عموم جذابیت داشته باشه تا قابل اجرا برای رادیو بلاگیها باشه.
    من خودمم روزانه نویسم. حتی خیلی وقتا غرغرامو اینجا مینویسم که خالی شم چون نوشتن حالم رو خوب میکنه. و حتی بارها گفتم اینجا برام مثل دفترخاطراته.
    اما آخه هر چیزی حدی داره دیگه:/
    واقعا نمیدونم این که من بگم دیروز رفتم فلان رستوران فلان غذا رو خوردم و امروز نهار فلان چیزو داشتیم و فردا داریم میریم مسافرت و این چیزا چه جذابیتی داره برا مخاطب...؟
    شاید حق باشماس... ذائقه ها عوض شده... مثل خیلی چیزای نسل جدید...
  • محمد حسین
  • خب می میو مدین خطی خطی های من :دی 

    والا... 
    پاسخ:
    والا در جواب احسان هم گفتم... نوبتم بود که بلاگفا رو بگردم. اما واقعا کار سختیه:))))
    حالا پیش شماهم میام حتما:))))
    اسمت آشناستا.... تو اخبار سوژه امون نبودی؟:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">