پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

دور... دور... و دورتر!!

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ

شاید این یکی از ایرادات من باشه... اما من گاهی رو چیزای خیلی ریز حساسیت به خرج میدم و بهشون زیادی توجه میکنم. مثلا جدیدا فهمیدم وقتی پست جالبی رو تو صفحات اجتماعی میبینم و میخوام با دیگران به اشتراکشون بذارم... این که کسی رو چقدر دوست داشته باشم باعث میشه پستای بیشتری رو باهاش به اشتراک بذارم... و از طرفی اگه از شخصی یا جمعی دلخور باشم، کمتر و کمتر و کمتر چیزایی که برام جالب بوده رو باهاش قسمت میکنم...

(البته بگذریم از سلیقه ها... که مثلا میدونم فلانی از این پست احتمالا خوشش میاد یا نمیاد)

شمام اینطوری هستید؟:)

  • یاسمین پرنده ی سفید

خودشناسی

دور دور و دورتر

پرنده ی سفید

نظرات  (۸)

این که خیلی خوبه:)
منم همیشه با کسانی که احساس نزدیکی و صمیمیت دارم علایقم رو باهاشون به اشتراک می ذارم
پاسخ:
:)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • من به اشتراک میذارم علایقمو اما از اونجایی که تنبلم .. صبر میکنم هروقت دیدمشون و اگه یادم بود بهشون مطالب و فیلم و .. مورد علاقمو نشون میدم: ))
    پاسخ:
    من که خیلی وقته ندیدمت چی؟:(
  • بانوی خیال
  • نیاد روزی که دیگه تو دایرکتم پیغامی از تو نباشه
    پاسخ:
    ای جون دلم که تو انقدر عشقی :) 3>
    همه همینطورن تقریبا
    پاسخ:
    خوبه پس تنها نیستم:)
  • اسماعیل غنی زاده
  • منم یه مرضی دارم که به اشتراک نمی ذارم اصلا...یعنی به اشتراک گذاشتنم نمیاد :))))
    پاسخ:
    دور از جون :)))
    چه جالب:)))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • قرربونت برم من ،تو که عشقمی ... همین روزها حتما میام دیدنت ♥♥♥
    پاسخ:
    قلب قلب قلب
  • سمانه میم
  • من بیشتر وقتی می بینم یه مطلبی برای یه نفری با توجه به علایقش یا شرایطش جالبه براش میفرستم.
    پاسخ:
    آره... منم... ولی خب... جدیدا دلم نمی خواد بعضی پستا رو برای بعضیا بفرستم :)
  • ✿شمیم زندگی✿
  • ومانیزمث شماهستیم:)
    پاسخ:
    با سپاس از همدلیتون :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">