پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

آشنایی با مدلهای جدید. این قسمت آدم زرنگا

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ب.ظ

آگهی دادیم: به یک نفر حسابدار مسلط به هلو نیازمندیم. بین اون همه آدمی که اساسا سابقه کار نداشتن و با اعتماد به نفس اومدن برا مصاحبه. یه بنده خدایی پیدا شد که معلوم بود کاربلده اما با هلو کار نکرده. بهش گفتیم ساعت کار شنبه تا چهارشنبه ۸تا۴ پنجشنبه ها ۸تا ۱۲ گفت باشه و من حتی اگه لازم باشه کلاس خصوصی هم برا هلو میرم.

عرض شود که امروز تشریف آوردن برای کار و بعد از یک جلسه چند ساعته توضیحات کامل در مورد هلو و نحوه ی کار شرکت میگه: فقط من پنجشنبه ها نمیتونم بیاما. مدیریت قبول میکنه؟

من: :||

هیچی دیگه... بنده خدا راست میگفت... هلو رو خصوصی آموزش دید در حد رفع نیاز طی یک جلسه ی فشرده ی رایگان:/

بعد من ناراحت بودم که چرا تو شرکت قبل کسی کار رو به من تحویل نداده بود. خب حق داشتن والا:/ مردم ماشالا خیلی زرنگن:/

نظرات  (۶)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • من اگه نصف اعتماد بنفس اینو داشتم الان سر کار بودم: )))))
    پاسخ:
    والا به خدا :/
  • احسان خواجه مرادی
  • من نرم افزار شلیل رو بلدم، قبوله بیام؟؟ ::))))
    پاسخ:
    حالا باز میگفتی گردو یه چیزی:)))))
    دیگه استخدام شد دیگه:)))
    خوب پنجشنبه ها نمیتونه بیاد :)
    پاسخ:
    خب از اول میگفت دیگه. ما که از اول ساعت کار رو گفتیم:/ 
  • کرگدن آبی
  • شاید مجبور شده خودشو به چندکار نیمه برسونه با وجدان ناراحت ولی باجیبِ ناخالی... شایدم یه ایرانیه اصیل، یه هموطن غیوره!
    پاسخ:
    همممممم جمله ی فلسفی قابل تاملیه...
    شاید:)
    من فکر میکنم چون خودم نمیخوام اونجاباشم پس به اون نفر کمک کردم
    پاسخ:
    از بس که تو خوبی :) مهربون
    هلو انصافن نرم افزار نیس؟!

    عجب اسمی براش انتخاب کردن خداییش خلاقیت میباره ازش
    پاسخ:
    اسم نرم افزار حسابداری
    به دلیل ساده بودن کاربردش به نسبت نرم افزارای دیگه ی حسابداری این اسم رو براش انتخاب کردن
    به قول خودشون:ظاهری زیبا اما هسته ای محکم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">