پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

همیشه دوستای قدیمیت رو نگه دار :)

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ
قدیمیا میگفتن: یه دشمن زیاده و صد تا دوست کم... قدیمیا حتما یه چیزی میدونستن که اینو میگفتن!
همیشه دوستات رو نگه دار. شاید خودخواهی باشه اما واقعیت اینه که آدمیزاد یک موجود اجتماعیه... همیشه دوستات رو واسه روزای تنهاییت نگه دار چون در ، همیشه روی یک پاشنه نمیچرخه. یه روز به خودت میای و میبینی چقدر راحت همه گله و کدورتای گذشته رو؛ همه ی اختلاف سلیقه ها و عقاید رو کنار گذاشتی و بهش یه کامنت دادی که حالش رو بپرسی... این یعنی از تنهایی ترسیدی!
وقتی جوی رو که تا ۶ماه پیش هیچ علاقه ای به حضور در جمعشون نداشتی رو به سکوت ترجیح دادی... اونوقت میفهمی چی میگم... :)
در همیشه روی یک پاشنه نمیچرخه رفیق:)

نظرات  (۱)

باهات موافقم که بعضی وقتا آدما همیشه بی مشکل نیستن توی یه موقعیتی بلخره گیر میفته 
ولی قبول کن همین دوستای قدیمی هم یه وقتایی یه ضربه به آدم میزنن ,صد تا دشمن اینطوری نمیزنه :(
پاسخ:
می فهمم چی میگی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">