پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

عشق نام کوچک توست... نام کوچک ماست! :)

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ
همه چی از اسمها شروع میشه. وقتی یه اسمِ ساده برات مفهومی بیشتر از چیزی که هست داره. اون یه نفر می تونه مادر, پدر, خواهر, برادر یا کسی باشه که واقعا دوستش داری! 
تا حالا به این فکر کردی که چرا انقدر فرق می کنه که کی اسمت رو چطور صدا کنه؟ چرا وقتی کسی که دوستش داری آخر اسمت "میم" مالکیت می ذاره خوشت می آد؟ چی باعث میشه وقتی اسمی رو هر جا که میشنوی, یادِ لبخندِ قشنگش می افتی؛ لبخندی که برای دیدنش حاضری هر کاری بکنی! یا مثلا چی میشه اسمی که تا دیروز برات فقط یه "اسم" بوده, حالا هر بار با شنیدنش قلبت تکون می خوره و یه لبخند میشینه رو لبت. من فکر می کنم همه چی از اسمها شروع میشه.
گاهی وقتا این که یه اسم رو چطور صدا می زنی برای اون شخص, از صد تا جمله ی "دوستت دارم" دلنشین تره. مثل هر بار که به شیوه ی خاص خودش صدات می کنه و تو دوباره و دوباره و دوباره لبریز میشی از عشق. مثل "ی" های آخر اسم که انگار فقط درست شدن تا یه نفر رو از بقیه متمایز کنن. و شاید اصلا "دوست داشتن", همون "جانمــ"ییه که هر بار صدات میکنه دلت می خواد در جوابش از دل و جونت بهش بگی.
پس شاید عشق اسم کوچیک منه وقتی تو صدام می کنی. شاید عشق اسم کوچیک توعه وقتی هر بار با شنیدنش هر جایی که باشم لبخند می آد رو لبم. عشق اسم کوچیک ماست چه وقتی "من و تو" کنار هم باشیم یا حتی فرسنگ ها دور از هم...
تو فقط اسمم رو صدا کن, بذار تا صدات رو بشنوم نازنین :)


#مسابقه #رادیوبلاگیها #سپندارمذگان #عشق_نام_کوچک_توست
+لطفا دوستانتون رو در جریان برگذاری این مسابقه قرار بدید. برای ارسال لینک آثارتون به آی دی تلگرام pelake23@ فقط تا فردا (سه شنبه 4اسفند 94) فرصت دارید :) منتظر متن های عاشقانه اتون هستیم :)

++از این بیشتر نپرس از عشق, نمی دونم... نمی دونی! :)

نظرات  (۵)

مثل سحری گفتن ! که عقل از سر و گوش من میبره
پاسخ:
ای جان :) حتی وقتی من بهت می گم سحری؟ :))))) سحری من :*
  • مائده حوائی
  • عالی بود.
    واقعا موافقم. اسم کوچیک رو عاشقانه صدا زدن، زیباترین حس رو به آدم منتقل می کنه
    پاسخ:
    :)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • راست میگی یاسی...گفتن"دوستت دارم" فقط یکی از نمودهای دوست داشتنه،.. و الا شیوه ی عاشقی رو یه عاشق از بَره...همون میم مالکیت ...و ..:)
    حس خوبِ دوست داشتن و دوست داشته شدن تو نوشته ات :)

    +یه دوستی دارم که وبلاگ نداره اما همه نوشته هاتونو می خونه... دیروز بهم میگفت نوشتن یاسی رو به خاطر تفاوتش دوس دارم:)
    منم باهاش موافقم خیلی : )
    پاسخ:
    :)

    + ممنونم از دوستت :) هر دوتون به من لطف دارید :) از همینجا به دوستت سلام می کنم :))))
  • حامد جوون دهه شصتی
  • حالا ما اسم تورو مخفف می کنیم یوقت بد نباشه؟؟ :/
    صدات می کنیم یاسی :) سعی کن ازش لذت ببری یاسی چون ما دیگه عادت کردیم خخخخ
    اون "ی" آخرم خودش داره و این یعنی خاص صدات میکنم :دی
    پاسخ:
    :)))
    من اسممو دوست دارم همیشه از شنیدنش لذت می برم :))
    دست شما درد نکنه :)) در خاص بودن اسم من که شکی نیست :دی
    اما اونایی که لازم میدونن راه های دیگه ای هم برای خاص کردن اسمم پیدا می کنن ;)
    این پست چ قشنگ و ملموس بود 3>
    +اسم من باید عوض شه اینجوری آهنگین نمیشه :)) مث وقتی ک صدام میکنه "پری خانومه دریایی".. میدوس اینو :))
    پاسخ:
    :) قشنگ نگاه شماس :)
    عه چه جالب :) پری خانوم دریایی :)) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">