پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

حرمت "دوستت دارم":)

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ

گفتن جمله ی "دوستت دارم" یکی از سخت ترین کارای دنیاس... به خصوص وقتی نمیدونی تا کی می مونه...

شاید واسه همینه که پاش که بیفته راحت میتونی به مادر، پدر، خواهر یا برادرت بگی که دوسشون داری... اما واسه دیگران به این راحتی نیست.

نمیدونم بعضیا چطور میتونن به راحتی ادعا کنن! چطور واسشون به همین راحتیه؟! "دوستت دارم" حرمت داره...

نظرات  (۴)

  • مائده حوائی
  • دوست داشتن یعنی خوشحال کردن، این بهترین توصیف دنیاست...
    پاسخ:
    :)

    میدونی بحث پیچیده ایه

    مثل اینه که شما یه شخصی رو الان دوست داری بهش می گی و بهت می گه اما بعد از گذشتن یه مدتی پی به یه زوایایی از شخصیت هم می برید که واقعا برای ادامه زندگی قابل قبول نیست...

    خب حالا باید چیکار کرد.. باید به حرمت دوست دارم زندگیت رو تحت تاثیر قرار بدی و بعد از ثبت محضری پای یه موجود معصوم بیاد وسط و بعدش...

    بعدش تو هم به زندگیت بی حرمتی کردی هم به یه طفل معصوم ظلم

    می دونم که خیلی عمیق نگاه کردم به قضایا و می دونم که خیلی ها هم به دروغ می کن دوست دارم که حسابشون از انسانها جداست و جا زدنشون مثل یه معجزه می مونه...

    اما حرف من اینه پا گذاشتن تو این مرحله از زندگی به دل شیر می خواد و یه احساس رام شده...

    شاید یه روزی این تو باشی که از دوست دارم گفتم پشیمون باشی..

    یادمه یه دوست واقعی یه روزی یه حرفی به من زد که بعدها واقعا متوجه منظورش شدم

    (( زندگی دو مرحله داره ؛ یکی مرحله قبل و بعد از ازوداج و دیگری بعد و قبل از بچه دار شدن و از هرکدوم از این مراحل بگذری دیگه نمیتونی به جای قبلی خودت برگردی پس دقت کن))

    به نظر من تقصیر خودمون هم هست تو روزای اول خودمون نیستیم.. ایا توی ارتباطات اولیه با هر آدمی رفتارمون مثل رفتار توی خونه مونه؟؟؟

    خیلی پیچیده اس.. خیلی

    اما خب زندگی باید کرد...

     

    پاسخ:
    خب نه انقدر عمیق منظورم نبود :)
    اما خوبه که اینا رو نوشتی برام:)
    من فقط منظورم این بود که شخصا "دوست دارم"هام رو الکی خرج نمیکنم؛)
    خیلی از آدما میتونن دوست داشتنی باشن... اما این که به کی "بگی" که دوسش داری مهمه.
  • شاهزاده شب
  • یکی رو.میشناختم شده بود تیکه کلامش
    هی میگفت منم دوستت دارم.سرهرچی
    گفتم دوستت دارم مقدسه. وقتی به زبون میاد باید از اعماق قلب باشه
    آره واقعا حرمت داره...
    پاسخ:
    :)
    یه سری هام از اینور بوم افتادن :))))

    همیشه گفتن کلمه ی دوستت دارم برام سخت بوده ، دوستت دارم کلمه ی عجیبیه !!
    اینو وقتی فهمیدم که زبونم از بیان احساس قلبیم عاجز شد و دیدم تنها جمله ای که میتونه همه ی احساسم رو منتقل کنه همین جمله س
    اینو وقتی فهمیدم که هربار شنیدش همه ی وجودم رو پر میکرد از خوشی ، از احساس امنیت ، از آرامش ، بدون اینکه شنیدنش برام عادی بشه 

    درست میگی ، دوستت دارم حرمت داره ، کاش بذاریم همینقدر پاک بمونه :)
    پاسخ:
    منم از این دست بودم. کلا گفتنش برام سخت بود. اما الان وقتی واقعا حسم این باشه. به کسایی که میدونم باید بگم میگمش:)
    میدونی؟ بعضیا واجبه که بدونن حس آدم چیه. مثلا مامانا:) لازمه گاهی کلامی بهشون گفت که چقدر عاشقشونیم. مثل باباها... خواهربرادرا... بعضی از دوستا:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">