پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

حالا ما که فردیم بریم بمیریم؟

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

من اعتراض دارم آقا!

چرا هر روزی که این طرح زوج و فرد از درب منزل اجرا میشه روز زوجه. این منصفانه نیست خو.

  • یاسمین پرنده ی سفید

غرغرانه

پرنده ی سفید

نظرات  (۵)

  • کدخدا (م.م.ز)
  • سلام
    خخخخ
    پاسخ:
    علیک سلام کدخدا:))))
  • پرواز سپید
  • سلام
    برای ما هم همینه!
    فکر کنم با ماها لج دارن! :))
    پاسخ:
    عه پس تو هم همین حسو داری؟:))))
    نامردا:(
  • آقای بنفش
  • الان اگه فرد بود باز میومدی میگفتی من خسته شدم چرا همش فرده ، میشناسمت دیگه ، دنبال بهونه ای غر بزنی :)))))))))))))
    پاسخ:
    به شناخت کافی از من رسیدی اما از اونجایی که روزایی که طرحه, ترافیک کمتره و راحت می رم و می آم غر نمی زدم. باور کن :)
    :)))))
    پاسخ:
    :))
  • اَسی بولیده
  • سلام :)))))
    پاسخ:
    علیک سلام:))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">