پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

نسل حرف های رمزی!

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ
نسل ما... نسلی بود که تحولی در زبان فارسی به پا کرد... جوری که گاهی حتی خودمونم توش می مونیم! جوری شده که واسه استفاده از یه جمله ی ساده هم گاهی صدبار باید حرفتو بسنجی تازه باز هم تضمینی نیست که جمله ات تو زمان خاص دیگه ای معنای متفاوت دیگه ای نداشته باشه! از یه جمله ی کوتاه هزار جور برداشت مختلف میشه داشت... با چند تاکلمه ی ساده میشه تا کجاها رفت...
نسل ما... نسل حرفای رمزی بود! نسل گفتن یه حرف در قالب یه حرف دیگه! این قضیه حتی گاهی خودمون رو هم به چالش میکشه! حتی به دردسر می اندازتمون!

البته خب... این موضوع هم مثل خیلی چیزای دیگه خوبی ها و بدی های خودش رو داشته... مثلا ما می تونیم تو یه جمع دوستانه فقط بگیم "پا" و کلی بخندیم و حتی یاد "دلفین" بیفتیم!!!!! می تونیم بگیم گوش نکن! می تونیم بگیم چشم نخوری! و حسابی بخندیم اما دیگران فقط اینطوری :| نگاهمون کنن!!! می تونیم با "شربت خنک" از خنده دل درد بگیریم! حتی گاهی به خودمون می آییم و می بینیم که کلا واژه نامه ی درون گروهیمون عوض شده! جوری که اگه غریبه ای بینمون بیاد ممکنه هیچی از حرفامون نفهمه! و بیایید اعتراف کنیم که این موضوع گاهی واقعا شیرینه:)

دلم برای فردوسی میسوزه اما... بیا فقط نیمه ی پر لیوان رو ببینیم... بگذریم :)
+تازه این بچه های بعد از نسل ما هم که یه سور (صور یا شاید حتی ثور!!!! :دی) زدن به ما! اینا کلا خودشونم کشف رمز لازم دارن! :))
  • یاسمین پرنده ی سفید

حرفای رمزی

نسل ما

نظرات  (۱۱)

دلفین :)))))))

پاسخ:
:))))))
  • آقای بنفش
  • حالا حتما باید اون شربت خنک رو هم مطرح میکردی ؟ :)))))))))
    مشت :)))
    پاسخ:
    تازه کجای کاری میخواستم "پاسخگو باش" رو هم مطرح کنم دیدم یه ذره بی انصافی میشه:))))))))  یا آهنگای غردار مثلا:))))
  • شاهزاده شب
  • پا :)))))))))))))))))))))))
    مینیمال برگزیده گروه :))))))))
    ما دیگه کم کم.باید بفکر یه کتاب لغت نامه بلاگیها باشیم :)))
    پاسخ:
    :دیییییییییی
    به امید خدا با پشتکاری که از بچه ها سراغ دارم(؟!) اونم در دستور کار قرار میدیم:)))))
    ولی حیفه ها:)))))
    اصلا حرفهای رمزی از نشونه های صمیمیت با دوستان
    پاسخ:
    آره:))))) خیلی هم عالیه:)))))) #مرتضی ;)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • :))))))) خدارو شکر بقیه کلمات فرهنگ لغت رو نگفتی:))))) شربت خنک: )))))))))))) دلفین:)))))))))))))
    پاسخ:
    با ذکر مثال توضیح دهید :)
    :)))))))))))))))))))
  • کرگدن آبی
  • چه باحال! :))))  :|
    پاسخ:
    پس چرا ":|" ؟
    :))))))))))))
    عکس دلفینه رو هنو دارم :دی ... گوش :)))))) شربت خنک :)))))) چشم چشم یه لبخند :)))))))) از اون دسته از کلماته که یه 24ساعت میتونه گروهو بترکونه لامصب :)))))))))))
    پاسخ گو باش :)))))))))))))))))))))))))
    اسکرین شات اصلا با بلاگیا مفهوم پیدا کرد 3> :)))
    عشقولیا ^_^ #سمانه
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))))))
    ایهین:):دی
    :*
  • نفس نقره ای
  • :))) دبیرستان خیلی اینجوری تر بود!
    پاسخ:
    برا ما هم از همون موقع ها شروع شد. راهنمایی حتی:)))
    اما دیگه الان به اوجش رسیده:))))))))) گروه با گروه فرق داره دیگه :)
    ما هنوز کودک درونمون بازیگوشه:)
  • خانم جیم
  • :|
    :)))
    پاسخ:
    آخه چرا ":| " ؟ :)))
  • خانم جیم
  • عه.. مگه خودت نگفتی کسی که متوجه نشه چی میگیم :| میشه؟!  :)))
    پاسخ:
    خب کلیت پست که چیز خصوصی ای نبود :)
    یه موضوعیه که بالاخره یه جورایی هممون باهاش سر و کار داشتیم :)
  • خانم جیم
  • جهت مزاح بود عزیزم :)
    متوجه کلیت نوشتت شدم :)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">