پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

سه ستاره :)

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

به چند تا تار موی سفیدی که تازگیا بین موهای سیاهم سبز شده نگاه می کنم به خودم می گم: چقدر خوبه که علاقه ام به موی سفید به مامان رفته و جنس موهام به بابا! :)

.

    .

        .

  • یاسمین پرنده ی سفید

سه ستاره

موی سپید

پرنده ی سفید

نظرات  (۶)

  • شاهزاده شب
  • موی سفید دوس دارم منم:(
    پاسخ:
    منم:)
  • آقای بنفش
  • جا داره بگم " پیر نشو [مشت] " :)))))

    موی سفید خوبه ، مثل یه باریکه ی نور ، مثل یه شهاب تو آسمون :)
    پاسخ:
    خو:))
    عه پس چرا موی سفید مرتضی رو کندی؟:))))
    بیا اعتراف کن از حسودی بود[زبان][مشت]
  • مجید صدر
  • اولش نوشتی سه ستاره گفتم می خوای آخرین اتک کلش و تعریف کنی :))))
    پاسخ:
    عه:)))) آره اونم میشدا:)))))
    سربازتیم فرمانده3> :))))))
  • مائده حوائی
  • ببین تو یه خط نوشته، از چند تا رنگ استفاده کردیا، سفید سیاه، سبز ... :))
    پاسخ:
    شاید باور نکنی ولی از قصد بود:)))
    حتی انتخاب کلمه ی سیاه به جای مشکی هم از قصد بود:))))
    سفید و سیاه و سبز;)
    مرسی از نگاهت:)
  • آقای بنفش
  • این که چرا کندم که خب مربوط میشه به همون بیماری ای که ازش رنج میبرم :))))
    ولی آخه چرا گفتی حسودی ؟ چرا من باید به یک کچل حسودی کنم ؟ من خودم بدبختی 50 درصد موهام سفید شده :((((((
    منو اینجوری نگاه نکن ، من با سیلی صورتمو سرخ نگه میدارم وگرنه n2 میذارم رو موهام :(((((
    پاسخ:
    دور از جون آقا... نفرمایید :)))
    کچل؟!!!! نه وجدانا منظورت به مرتضی بود؟ مرتضی با اون همه مو چطوری بهش میگی کچل آخه؟!!!!:))))
    دیگه در راه "مرت زندگی" شدن باید مرارت کشید دیگه :))))) پیر نشو (مشت)
    خدا لعنتت نکنه کلی خندیدم :))))))))))
    n2 (به قول خودت: خنده ی زیاد ... خنده ی کبود)
    بالاخره یکی پیدا شد مث ما از موی سفید خوشش بیاد ایووووووووول
    موی سفید زیاد دارم من :)
    پاسخ:
    خب می تونی امیدوار باشی چون غیر از خودم تو پنجمین نفری هستی که من میشناسم و موی سفید دوست داره :)
    امان از این دنیا :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">