پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

من بی دلیل خوشحالم :)

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ
مثل لبخندی که صبح اول وقت با شنیدن صداهایی که تو گوشت میپیچن رو لبت میشینه...
مثل لبخندی که تو ساعت استراحت بین کار با خوندن چند تا جمله ی ساده رو لبت می آد...
مثل لبخندی که موقع برگشتن به سمت خونه نمی تونی از رو لبت برش داری تا لااقل مردم تو دلشون به تویی که سر پا وایسادی و سرت رو به شیشه ی در اتوبوس تکیه دادی و به جمله هایی که از هندزفری ای که تو گوشته پخش میشه دل خوشی, نگن دیوونه!
این حس خوب هر چی که هست... حتی اگه موقت باشه... به تموم حسای بد منطقی که منتظر فرصتن تا به سمتم هجوم بیارن می ارزه! پس: آره... من بی دلیل خوشحالم :))

+تیتر از ترانه ی سعید مدرس

نظرات  (۷)

  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • چقدر دلتون خوشه :)

    پاسخ:
    :)
    نمی دونم چرا یاد شعر سهراب سپهری افتادم! دل خوش سیری چند؟ :)))
  • پریسا ایرانی
  • من بی دلیل برعکسم :( 
    :/ 
    پاسخ:
    همه ی روزا که مثل هم نیستن. منم برعکسشو گذروندم :)
  • آبجی مهسا
  • تو خواهر کوچولوی دوست داشتنی خودمی که سرمست بازیه و هر چی می گم شونه می ندازی بالا و دوباره غرق می شی تو بازی

    عاشقتم من و همیشه کنارت می مونم تا بشه وقتی که درک کنی دل نگرانی هامو...

    پاسخ:
    درک می کنم... اما راضی ام از این حس خوب :)
  • شاهزاده شب
  • خوشحالم خوشحالی :)
    پاسخ:
    :)
    بخند ، وقتی میخندی میگم غصه رو بیخیالش ، بخند که غم از توی شعرام بره رد کارش :)
    پاسخ:
    بخند عزیزم دنیا خنده داره... غصه به جز خنده دوا نداره
    بخند خدا دیدن لبخندشو روی لبای بنده هاش دوست داره :)
  • آقای بنفش
  • خوشحالم :)
    کاش میشد همیشه این فکر های مثبت و این جملات شیرین جایگزینه غرغرها و شکایتا بشه :)
    پاسخ:
    :)
    خدا رو چه دیدی؟
    شاید راهشو یاد گرفتیم :)
    شاید روزای خوب در راهن :)
    اون حسی که اون روز به شمعای سوسن داشتیم رو یادته؟ :)
  • آقای بنفش
  • یادمه :)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">