پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

جمع ما با افتخار تقدیم میکند...

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

خب... برای ما که مدت هاست رو این موضوع کار میکردیم و فکرمون مشغولش بود... شاید بد نباشه که بگم: "بعد از مدت ها انتظار" ... خانم ها... آقایان... "جمع ما" با افتخار معرفی میکند: این شما و این: رادیو بلاگیا:)


همه چیز از مسابقه ی صدای مای آقای بنفش شروع شد. از همون موقع زمزمه های ما برای این حرکت شکل گرفت. چیزای جالبی رو امتحان کردیم. تجربه هایی داشتیم که برای خودمون خیلی شیرین بود. زمان میگذشت و ما دنبال بهترین بسته بندی برای ارائه ی محصولمون بودیم! خب... همونطور که شاعر میگه "آدم همیشه تو محدودیت ها ستاره میشه"؛ بحرانی که برای بلاگفا پیش اومد با وجود این که برای همه ی ما وبلاگ نویسا دردناک بود... اما برای "جمع ما" جرقه ای بود تا واسه رسیدن به همچین روزی جدی تر باشیم. واسه این که با نوشتن و وبلاگ نویسی قهر نکنیم... چون که منم به جمله ای که روزی تو وبلاگ یوسف بلاماسکه خوندم معتقدم: "وبلاگ نویس مثل خودکار بیک میمونه! اگه ننویسه؛ خشک میشه!" پس این بار... همصدا شدیم تا واژه واژه های دلنوشته هامون رو باهم شریک بشیم چون فکر میکنم هنوز... تنها صداست که می ماند!

#رادیوبلاگیها #رادیوبلاگیها_پرنده_سفید

Telegram.me/blogiha

instagram.com/blogiha

نظرات  (۴)

  • کرگدن آبی
  • یه مثل قدیمی هست که میگه:
    هورااااااااااااااا! :))
    کی خدمت برسیم واسه تناول و بلع شیرینیش؟ :دی #شنوندگان_دور_شیرینی
    پاسخ:
    شما هم از مشوقان ما بودی. اون موقع که پیشنهاد پادکست رو بهم دادی ما تو فکر چگونگی عملی کردن رویامون بودیم. ممنون:)
    والا تحفه ی درویش؛ برگِ سبزی بیش نیست. از پرنده ی سفیدم جز شاخه ی زیتون انتظاری نمیره:دی
    کارامون فعلا تنها چیزیه که میتونیم به شنونده هامون بدیم. ما رو از حمایت هاتون بی بهره نذارید:)
  • ثریا شیری
  • عالیههههههههههه

    پاسخ:
    :)
    با کمک شماها عالی ترم میشه:)
    سلام
    خیلی هم عالی
    اگه قابل بدونن دوستان من هم دوست دارم همکاری داشته باشم

    پاسخ:
    سلام:)
    ما حمایت همه ی وبلاگ نویسا رو لازم داریم. با همراهی و انتقادات و پیشنهادات سازنده:)
    شما هم اگه فکر میکنید تو بخش خاصی میتونید به ما کمک کنید. به آقای بنفش کامنت بدید:
    @pelake23
    کامنت شما تو هیات مدیره بررسی میشه و در صورت تایید با کمال میل پذیرفته میشه. ممنون از شما.
  • گُلسا کیانمهر
  • یاسمین جان فوق العاده بود!

    هم صدا هم نوشته :)

    پاسخ:
    مرسی گلسا جان :) نظر لطفته :)
    ممنون از لطفت :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">