پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

این پست مخاطب خاص دارد :) با معرفتِ من

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۶ ب.ظ

تو با معرفت ترینی.... کسی که بی معرفته منم! رفیق نیمه راه منم! اما می دونم که تو بهتر از هر کسی حالمو می دونی :) منو ببخش :)

  • یاسمین پرنده ی سفید

خواهرانه

دوست دارم

پرنده ی سفید

نظرات  (۱)

میدونم که میدونی تنها خواسته من شادی توه

شاید نتونسته باشم تو شاد کردنت موفق باشم

اما خییییلی خوشحال که هستی... بودنت برام کافیه

باش.. فقط باش اما جایی که آرامش داشته باشی

هر جایی که تو شاد باشی و برات خوب باشه باعث آرامش منه

عشقم اونی که باید معذرت بخواد منم نه تو...

منی که باعث شدم حال تو خوب نباشه...

عززززززیزززز دلم تو با معرفت ترین و دوست داشتنی ترین خواهر دنیایی

اما اگه از من دور شی (منظورم دوری مادی نیست) نمی بخشمت :))))

از من دور نشو.... می دونم که می فهمی چی می گم..

 

پاسخ:
می دونم :)
مشت
:)
هووووف :) در حال جستجو... لطفا منتظر بمانید :)
:)
بازم مشت :/
این دیگه گاز میطلبه. حیف که الان مهدی و مهرداد اینجان. دیگه این حرفو نزن
منو میگه ها... من من :)
:)))))))))))))))) منم همینطور :P
می فهمم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">