پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

کاری را که نمی دانی مکن!

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ق.ظ

جواد رضویان, شقایق دهقان و بعضی دیگه از بازیگرای نامدار تو خنداننده ی برتر ثابت کردند که چیزی از خودشون ندارن! هر چی که هست حاصل دسترنج نویسنده ها و طنزنویس هاییه که براشون می نویسن! من فقط می خوام بگم متاسفم که هنوز بعضیاشون نمی دونن که باید به وقتی که مخاطب داره براشون می ذاره احترام بذارن. متاسفم برای خودم! که دیشب با وجود خستگی زیاد به جای این که بخوابم بیدار موندنم و برنامه ای رو تماشا کردم که لبخند هم روی لبم نیورد!

بعضی وقتا باید به بعضی از دوستان گفت: دوست عزیز... کاری را که نمی دانی مکن!

  • یاسمین پرنده ی سفید

خنداننده ی برتر

خندوانه

نظرات  (۸)

 به نظرم امیر مهدی ژوله کارشو خوب انجام داد...
پاسخ:
نظر شخصی من اینه که 80 درصد حرفای ژوله چیزایی بود که من تو شبکه های اجتماعی خونده بودم می خوام بگم حرفاش جدید نبود اما حداقل خوب اجراش کرد و لااقل برای تماشاگر احترام قائل شد و سعیش رو کرد که مردم رو بخندونه. این کارش قابل تقدیره.
چطوره شما که انقدر به احترام به حقوق مخاطب معتقید اینقد قضاوت نکنید و یکم فکر کنید که چطوره منم به تصمیمات بازیگران زحمت کش کشورم احترام بذارم!!
جواد رضویان به احترام اقای خمسه این کاررو کرد.که آقای خمسه برنده بشن...
خوبه که آدم غرغرو نباشه :/ خوبه که مثبت اندیش باشه خوبه که خوبی هارو ببینه خوبه که همیشه حق ب جانب نباشه خوبه که قضاوت نکنه خوبه که همونطور ک احترام میخواد خودشم احترام بذاره
واقعا خیلی خوبه!
پاسخ:
دوست عزیز این اسمش رقابت نیست! می تونست از اول انصراف بده. ایشون به خاطر یه نفر به شعور من مخاطب که براش وقت گذاشتم توهین کرد. تازه من اگه جای آقای خمسه باشم این حرکت آقای بازیگر بیشتر باعث میشه بهم بربخوره تا این که بخوام خوشحال شم.
نظر شما محترم. اما من نظر خودمو دارم :)
گاهی ما هم باید به تصمیمات اون ها احترام بذاریم.آقای رضویان که خودشون هم گفتن که به چه دلیل نتونستن..چون وقت نکردن
شما که پرنده ی سفیدین و دنبال صلح و آرامش دیگه چرا تنش ایجاد میکنید؟!
پاسخ:
دوست عزیز من تنش ایجاد نکردم با کسی هم بحثی ندارم. من نظر شخصی ام رو گفتم. آقای رضویان هم اگه وقت نکردن که برای مردم وقت بذارن بهتر بود انصراف بدن و وقت مردم رو نگیرن. ضمن این که خوبه که آدم یه کم مسئولیت پذیر باشه و برای کاری که بابتش قول داده وقت بذاره.
قرار نیست که همش بخندیم!گاهی هم یچیزی یاد بگیریم
اخه این چه حرفیه شما میزنید؟؟؟!!!!! شما که اینقدر خوابتون براتون مهمه خب وقتی دیدین مطلب خنده داری برای گفتن ندارن تلوزیونو خاموش میکردین میرفتین میخوابیدین دیگه پونزده دقیقه چیزای اموزنده دیدن که گریه نداره که!:|
پاسخ:
ای بابا... معلومه شما خیلی با خوندن پست دو خطی من عصبانی شدید :) تا حالا سه تا کامنت پشت سر هم برای یه پست نداشتم!
من گریه نکردم. متاسفم شدم!
آدم باید بدونه در چه جایگاهی قرار داره. مثل این می مونه که من بخوام تو یه برنامه ی اقتصادی راجع به نقد سریال فلان حرف بزنم. جواد رضویان اونجا بود چون بخشی از یه برنامه ی طنز بود و قبول کرده بود که تو یه رقابت کمدی شرکت کنه.
شما هم انقدر خون خودتو کثیف نکن :)) دنیا دو روزه ارزش انقدر حرص خوردن رو نداره :)
منم فک میکردم جواد رضویان خیلی بترکونه ولی اصلا جالب نبود، نمیدونم چطوری تا الان رای بالا هم داره.
پاسخ:
مردم غیر قابل پیش بینی ما :)
خندوندن آدما کار هرکسی نیست...
پاسخ:
موافقم :)

نکته غم انگیز ماجرا اینه که وقتی انقدر علنی اومد و به مخاطب توهین کرد که هیچ چیزی آماده نکرده باز هم مردم بهش رای دادن و اومد بالا...
پاسخ:
آره... دقیقا درد منم همینه!
هر چی بیشتر می گذره بیشتر می فهمم که هر چی سرمون می آد: "از ماست که برماست"!
  • خمار مستی
  • واقعا نمیشه هرکی کار خودشو بکنه؟؟؟
    چرا هیشکی سر جاش نیست؟؟
    بازیگره میره مجری میشه
    خواننده هه میره بازیگر میشه
    90 درصد بازیگرا ادعای نقاشی و عکاسی هم دارن
    نویسنده هه هم حق داره هوس بازی به سرش بزنه
    وقتی فلان مجری شده ترانه نویس همه خواننده های صدا و سیمایی...

    اون وقت اونایی که تو کار خودشون اصالت دارن همه یا تحت فشارن! یا ساکتن! یا حوصلشون نمیاد!
    پاسخ:
    اگه بتونن تو کار دوم هم موفق باشن به نظرم اشکالی نداره. اما حداقل یه کم احساس مسئولیت داشته باشن :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">