پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

اعجاز آخرین روز آبان

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶ ب.ظ

از من به شما نصیحت... اگر یه خواننده ی خاص رو بی نهایت دوست دارید اونطور که من گوگوش رو دوست دارم، عاشق کسی بشید که اونم خواننده ی محبوبتون رو دوست داشته باشه. اینجوری اگه بعدا که رفتید زیر یه سقف به هزار و یک مشکلِ لاینحلِ لعنتی برخوردید، دلتون خوشه اولِ آشناییتون بسیار از این سلیقه ی مشترک خرکیف شدید. به خصوص وقتی تو یه ترافیکِ لعنتی گیر کردید و دارید بنزینِ باارزشتون رو الکی حروم میکنید... باور کنید دردش کمتره وقتی بغل دستیتون هم مثل خودتون اعجاز رو باهاتون داد میزنه :))))))

 

از کدوم خاطره برگشتی به من که دوباره از تو رویایی شدم / همه ی دنیا نمیدیدن منو، من کنار تو تماشایی شدم / از کدوم پنجره میتابی به شب که شبونه با تو خلوت میکنم / من خدا رو هر شب این ثانیه ها به تماشای تو دعوت میکنم / تو هوایی که برای یک نفس خودمو از تو جدا نمیکنم / تو برای من خود غرورمی، من غرورمو رها نمیکنم / تا به اعجاز تو تکیه میکنم، شکل آغوش تو میگیره تنم / اون کسی که پیش چشم یک جهان، به رسالت تو تن میده منم

  • یاسمین پرنده ی سفید

عاشقانه ها

پرنده ی سفید

نظرات  (۵)

  • شاهزاده شب
  • خوبی؟ :)

    پاسخ:
    سلااااام😍 آره. تو خوبی؟ 😍

    انگار قضیه جدیه🤔 در هر صورت مبارکه

    پاسخ:
    مگه عشق میتونه شوخی باشه؟ فوق فوقش میتونه یه طرفه باشه بهار خانوم:) 
  • آقاگل ‌‌
  • جواب خوبی میشه: مگه بدی دیدی از من؟ :))

    چرا اشتباه جواب میدی؟

    .

    بعضی آهنگ‌ها و خواننده‌ها آدما رو یاد دوست و آشناهایی که داره می‌اندازه. مثلاً دیوار سنگی گوگوش همیشه من رو یاد اینجا و یاسمین و یک رفاقت رادیویی می‌اندازه. دیوار سنگی گوگوش برای من خود تویی. 

    پاسخ:
    هرگز. من جز معرفت و مهربونی از تو ندیدم :)

    آخ جون. چه خوب #ذوق
    اما حالا چرا اون آهنگ؟ یادم نمیاد جریانش رو
  • آقاگل ‌‌
  • من خیلی گوگوش نمی‌شنوم. یادمه یکبار این آهنگ رو با صدای شمایی‌زاده گذاشته بودم. و بعد گفتی که گوگوش هم خونده این رو. 

    بعدها خیلی زیاد این آهگ رو گوش دادم. این‌بار با صدای گوگوش و هربار به یاد تو افتادم. :)

    پاسخ:
    ای بابا... من آهنگایی که گوگوش خونده رو با صدای هیچکس دیگه دوس ندارم. حتی ابی!
    اون حسی که گوگوش موقع خوندن ترانه ها داره هیچکس نداره :)
    خوشحالم که با چیزای خوب یاد من می افتی😍

    منم مثل شما عاشق صدای گوگوش هستم و آرزوم اینه یه روز کنسرت شون برم ولی حیف فکر نکنم قسمت بشه...

    پاسخ:
    فقط غیر ممکن، غیرممکنه :) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">