پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

خواب و بیدار

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ق.ظ
داشتم فکر می کردم یه اتفاقاتی تو سیستم بدن انسان می افته که خیلی جالبه. مثلا این که (خدا رو شکر) وقتی شما سرما می خورید, مهم نیست تو طول روز چقدر عطسه یا سرفه میکنید یا چقدر آبریزش بینی دارید؛ در طول مدت زمانی که در خواب ناز هستید از هیشکدوم خبری نیست!
البته برعکسش هم هستا... مثلا اون آرامشی که تو عالم خواب هست تو بیداری نیست! :|

#فیلسوفانه
  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

نظرات  (۶)

به نظر می‌رسه نگارنده سرما خورده
پاسخ:
درست به نظر می رسه :))))) بیخود نیست از قدیم میگفتن جغدا باهوشن ها :)))
  • یا فاطمة الزهراء
  • کلا خواب خیلی خوبه بشرطی که کابوس نبینی که اگه کابوس ببینی میتونه بدتر از بیداری باشه
    پاسخ:
    آره خب... هعی...
    والا سرماخوردگیای تو باکلاسه. :)
    من یک ماه سرماخوردگیم طول کشید. تو این یک ماه نتونستم بخوابم. می‌خوابیدم سرفه امانم نمی‌داد. دماغام می‌گرفت. نفسم بالا نمی‌اومد. اصلاً اوضاعی بود. :|
    پاسخ:
    عه؟ (آیکن بی لب)
    وای سعید الان واقعا دلم یه جای تاریک و آروم می خواد تا فقط بخوابم (آیکن گریه)
    یه اتاق دارم مخصوص خوابه  فقط. میدم اجاره. سه تومن پیش. ماهی 300 اجاره. دو متر زیر زمینه اصلاً نور بهش نمی‌رسه. صداهم ایضاً :d
    می‌خوای بیا فردا قراردادش رو بنویسم برات. :)
    پاسخ:
    قدیم انقدر فکر پول نبودیا پیرمرد :(
  • آسـوکـآ آآ
  • عِ خبری هستا!
    من خودم از سرفه خودم از خواب پریدم

    خدا سلامتیتو برگردونه :)
    پاسخ:
    چه خبری؟ =-O 
    جدی؟ :(

    مرسی. برا همه :)
    احسنت :| :))
    پاسخ:
    :))))))))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">