پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

خانواده ی کارخانه دار

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۷ ب.ظ

یه دوره ای بود از بابا می پرسیدم چه خبر؟ میگفت: ما که زندگیمون شده "کار... خونه... کار... خونه... کم کم داریم میشیم کارخونه"

میخندیدم و میگفتم: منم شدم "کار... خونه... کلاس... کار... خونه... کلاس... دارم میشم کارخونه ی باکلاس"

الان که فکر می کنم جا داشت مامانم هم بگه "منم زندگیم شده کار ِ خونه و کار ِ خونه"

بابام هم میخندید و بهم میگفت خوبه حداقل تو باکلاسی :)

خواستم بگم کلا خانواده ی کارخونه داری هستیم :))))))) حالا هر کدوم به یه شکلی

  • یاسمین پرنده ی سفید

بابایی

خاطره بازی

مامان

پرنده ی سفید

نظرات  (۵)

  • مَـهدی (میرزای قدیم)
  • کارخانه داران با کلاس
    پاسخ:
    :دی
  • ماهی کوچولو
  • من کارخونه ندارم تنبل خونه دارم :)) 
    پاسخ:
    :))))))))))
    ایضا کامنت ماهی کوچولو:دی
    پاسخ:
    تعداد تنبلا زیاد شد :))))))))
    سرکار میری ؟ یه مدت نوشته بودی استعفا دادم .
    اگه تازه رفتی که به سلامتی :) 
    خانواده ی کارخونه دار پولدارها :)
    پاسخ:
    نه مال همون موقع اس که هم سر کار می رفتم هم دانشگاه
    این روزا دارم دنبال کار میگردم
    نمی دونم چرا یهو یادش افتاده بودم اون روز

    +حافظه ات خوبه ها :)
  • 🍁 غزاله زند
  • من نیز درس خونه و فکرِ کنکورخونه دارم‌😂
    پاسخ:
    احسنت به تو
    پس به قول دبیر زیانم: خر بزن دلاور :))))

    +موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">