پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

فیلم رو باید باهمدیگه دید!

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ب.ظ

به نظرم فیلم دیدن خیلی خوبه ولی اصلا قاعده اش این باید باشه که فیلم رو با یه نفر دیگه ببینی. کسی که مثل خودت بدونِ حرف زدن، از اول تا آخرِ فیلم رو با دقت ببینه و بعدش نظرمونو بگیم.

کتاب خوندنم تقریبا همین طوره. اما خب کتاب وقت بیشتری لازم داره ضمن این که بهتره هر کس کتابو برا خودش بخونه بعد با هم حرف بزنیم اما...

همه ی مزه ی فیلم به اینه که بشینیم و باهمدیگه یه فیلم رو از اول تا آخر ببینیم و بعد باهم راجع بهش حرف بزنیم.

به نظرم دیدگاه هر آدمی نسبت به فیلم تا حدودی میتونه نشون بده که نظرات واقعی اون آدم چیه:)

  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

نظرات  (۴)

  • 🍁 غزاله زند
  • هنوز وقت نکردم با یه آدم مثله خودم فیلم ببینم :) 
    پاسخ:
    هنوز جوونی بابا... فرصت زیاده :)))))
    بعد حالا لزوما نباید طرف مثل خودت باشه نظراتش. همین که مثل خودت به فیلم توجه لازم رو داشته باشه خوبه. می تونید نظرات مخالفتون رو به اشتراک بذارید :)
  • مَـهدی (میرزای قدیم)
  • به طرز دهشتباری باهات موافقم
    پاسخ:
    خیلی هم عالی :)))))))
    موافقم
    پاسخ:
    :)
    فیلم دیدن رو موافقم ...مخصوصا سینما رفتن ...یه نفری اصلا خوب نیست 
    می تونی کلی تحلیل کنید با هم  :)
    پاسخ:
    اوهوم :) اصلا همه مزه فیلم دیدن به خصوص تو سینما به اون تبادل نظر بعدشه :))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">