پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

مادر

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۹ ب.ظ

مادر بودن خیلی سخته. این که احساس کنی قلبت داره یه جایی بیرون از تنت راه میره و گاهی ازت کیلومترها دور میشه.

نگرانی های مادرمو که میبینم؛ وقتی حسشو درک میکنم؛ فقط یه چیز از خدا میخوام: این که امیدوارم هیچوقت مادر نشم!

  • یاسمین پرنده ی سفید

مادر

نمیخوام مادر بشم!

پرنده ی سفید

نظرات  (۶)

  • بنیامین ...
  • می خوای چن دقیقه بخندی و از مشکلاتت دور شی...

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    بله؟

    *

    *

    *

    خب پس چرا معطلی؟

    J

    J

    J

    سایت جوکوحال میزبان لبخند های شما

    منتظر لبخند ها و نظرات و لایک های شما هستیم

    http://jokohal.blog.ir/

    پاسخ:
    :))))))
    من خندوانه میبینم:) راضیَم ازش:)
  • محمد عباسی
  • با سلام خدمت شما از شما دعوت میکنم که به وبلاگ من بیایید و از مطالب استفاده نمایید.
    منتظر حضور گرم شما هستم
    سلام وبلاگ جدید مبارک.بلاگ اسکای هم رفتم اما انگار اینجا بیشتر رونق داره:)خب چه خبر؟خوبی؟
    پاسخ:
    سلااااااااااااااام صابر گل:) دوست قدیمی ما:)
    آره بیشتر بچه ها اینجان
    اما ترسیدم لینک اینجا رو بذارم برات به رسم قبل بلاگفا لینک بیانو داغون کنه:)
    بعد از کامنتت برات یکی دوبار کامنت گذاشته بودم اما ثبت نمیشد:/
    واسه همین دفعه آخر فقط بلاگ اسکایو گذاشتم؛ اون پسته رو گذاشتم اونجا که بیای اینجا
    اوووووف چه پیچیده شد:)
    خوش اومدی رفیق:)
    فقط بلدیم فرار کنیم :( برو تو دل مشششکل ، برووووو :(((
    الان نمدونم شکلکام خنده میاد یا گریه :/ با گوشی برعکس میشه گویا . ولی نیتم خنده بود :(((
    پاسخ:
    گریه اومد گریه
    اگه این اسمش فراره امیدوارم آقامونم فراری باشه :دی
  • خانوم ِ لبخند :)
  • در اینکه مادر بودن سخته در اینکه مادر بودن یعنی قسمتی از خودت رو نادیده گرفتن و الی آخر...شکی نیست..
    اما از نظر من، مادر بودن قشنگ ترین حس دنیاست : )
    پاسخ:
    مامانم و خواهرم هم همینو میگن... اما اگه به خودم باشه... اگه بهم بگن مادر شدن و فقط صرف مادر بودن بهشت رو برای من تضمین می کنه نمی خوامش!!! به دردسراش نمی ارزه! (به قول اون دوستمون "نمیسرفه" :دی)
    اینجوری نَـگین ..
    مآدر شدن فوق العاده اس ..
    پاسخ:
    مادر شدن فوق العاده است. می دونم... من کاری به دیگران ندارم... من دوست ندارم مادر بشم. اون حس خوب رو دوست ندارم تجربه کنم. به نظرم به سختی هاش نمی ارزه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">