پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

انقدر سخته واقعا؟!

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

بیست و پنج سال از عمرم رفت... هنوز نتونستم به یه عده حالی کنم که اسم یاسمن با یاسمین فرق داره. همونطور که سمانه با سمائه.... فرزانه با فروزان.... مهرناز با فرناز.... لیلا با لیلی.... حمید با حمیده! .... غزل با غزال.... شهره با شعله...  یا حتی مثلا شقایق با آلاله... 

خو لامصب تو که بعد از این همه مدت که از آشنایی/رفاقت/ و از همه بدتر فامیل بودنمون میگذره و هنوز یادت نمونده که من یاسمنم یا یاسمین... یاسی صدام کن... مجبورت نکردن که...

مرسی اه:/


+من وقتی بچه بودم... تا مدت ها به اسم دخترخاله ی بزرگترم (سمانه) بین فامیلای دور صدام میکردن. چرا واقعا؟:/

  • یاسمین پرنده ی سفید

غرغرانه

پرنده ی سفید

نظرات  (۹)

  • عاشق بارون ...
  • درکت میکنم! اسم منو حتی فامیل هنوزم گاهی اشتباه مینویسن. :|
    (یه جور خونده میشه ولی با دو تا از حرف های الفبا نوشته میشه. و هر دو اسم موجوده. مثلاً مثل ثمین و سمین!)
    من هر وقت نوشتاری در ارتباط باشم باهاشون اینطوری حرص میخورم. هر بار هم بهشون میگم ولی باز دفعه بعد غلط مینویسن!
    فامیلی ام هم که دیگه هیچی. -__- 25 ساله درگیرم من! D;
    پاسخ:
    ای بابا... ممنون از همدردیت :)
    نمیدونم چی بگم واقعا :(
    جالب بود برام که دغدغه تو اسمته.
    اینم مشکل فرهنگیه متأسفانه.
    پاسخ:
    دغدغه نیست این... این تو لحظه میره رو مغز آدم
    دغدغه اونه که تمام مدت فکرتو مشغول کنه... از اونا که زیاد داریم :))))))))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • تازه مژگان و مجگان و مجی و موج و مج و ج هم با هم فرق دارن :-D
    پاسخ:
    راست میگی خداییش:)))))))))))
    من شخصا مدتها طول کشید تا حانیه رو نوشتم هانیه... اما دلیلش این بود که فکر میکردم بچه ها به شوخی مینویسن حانیه... خیر سرم سعی میکردم خودم درستشو بنویسم:))))))))))))))))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • برو خدارو شاکر باش. منو تو دانشگاه تا مدت ها آقای سعیدی صدا میکردن! در صورتی که اسمم سعید بود و فامیلیم داودی. ولی اینا فکر میکردن برعکسه!
    .
    البته بعدها مفتخر به آقاگل شدیم! تا جای که استاد وسط کلاس هم با همین اسم صدام میکرد:دی

    پاسخ:
    داوود سعیدی... سعید داوودی... والا... اصلا مگه فرقی داره؟ جفتش اسم دیگه... سخت نگیر :| اوووووف

    آقاگل:)))
    آقا گل حتی(آیکن فرار)
    مامان من هنوزم وحید  مجید و قاطی میکنه . کجای کاری ؟ :))))
    پاسخ:
    نه اون که فرق داره... اون اشتباه برای همه گاهی پیش می آد...
    ولی اگه از مامانت بپرسن اسم این بچه ات چیه که نمیگه وحید
    ولی از دوست من بپرسن اسم این دوستت چیه میگه یاسمن :|
    می دونی چی میگم که :)))
    البته اینکه سمانه صدات می کردن سعادتی بس بزرگ بوده که نصیبت شده :)))
    پاسخ:
    بله بله قطعا :))))))))
  • Sahar Haji safar ali
  • ای بابا!!!!
    پاسخ:
    :)
    همیشه میترسیدم صدات بزنم :)))))
    دوستم صدات میزنماااا 
    میترسم سوتی بدم یه موقع:)))))))))))))))
    بسوزه پدر ترررس:))))))))))))
    پاسخ:
    عب نداره صدام کن یاسی... اکثرا همه یاسی صدام میکنن :))
    ترس نداره که :)))))))))))))))))
    اگه صدام کنی یاسمن فقط بهت میگم "خودتی" و از اونجایی که در هر حال یاسمن هم اسم گُل ه و حرف بدی نیست اشکالی نداره :)))))))))))
    الهی. چقد بهت جفا شده 
    پاسخ:
    :)))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">