پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

روح بزرگ مادرم

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۱ ب.ظ

روح بزرگ

مادرم روح بزرگی داره. حتی به کسایی که بهش بدی کردن، خوبی می کنه!! می دونی؟ ذاتا نمی تونه "آدم بده" باشه!! مادر من آدم خوبیه. یادم نمی آد تو زندگیش به کسی بد کرده باشه. اما بد زیاد دیده!!!! از آدما... از دنیا واما....

گله ی من از خداست!!! آهای خدا... من به عدالتت مشکوکم!!!!!!!!!! می گن قادر مطلقی. فکر می کنم می تونی نظر یه بنده ی کوچولو قد من رو تغییر بدی... خیلی وقته زیر نظر دارم دنیاتو... می تونیاااا اما نمی خوای! توی اون نامهه (آیکن اشاره کردن با ابرو) هم بهت گفتم. خیمه شب بازی جالبیه. دستت درد نکنه. حالا بخند!

 

+نظرات این پست فعاله اما به هیچ وجه نمی خوام خودتون رو موظف به نظر دادن بدونید. من و خدا با هم یه سری مشکلاتی داریم که انشالله !! به زودی با هم حلش می کنیم. مگه من چیم از ابی کمتره که نتونم با خدای خودم یه روزی بشینم چای بنوشم؟


برچسب‌ها: خدایا اگه با ما مساله داریبگو شاید بتونیم کمکت کنیم
+ نوشته شده در  دوشنبه ۱۸ آذر۱۳۹۲ساعت 21:31  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات

دوتا از بزرگترین دغدغه های پدربزرگم این روزا، توی دو تا سوال خلاصه میشه که هر روز و هر چند ساعت یه بار تکرار میشه:
۱. اذان گفتن؟
۲. من نمازم رو خوندم؟
البته بعضی وقتا سوالایی از جمله "کس دیگه ای شام نمی خوره؟"، "یاسی رفت سرکار؟" و سوالاتی از این قبیل هم گاهی مطرح می شه.

حالا نسل جوون رو در نظر بگیر... از تحصیل و میزان تحصیلات و کنکور گرفته تا  پروسه ی سرکار رفتن و بیمه شدن و عاشق شدن و ازدواج کردن و بچه دار شدن یا نشدن و یه عالمه چیز دیگه.

به نظر شما دغدغه های زیاد داشتن خوبه یا بد؟


برچسب‌ها: دغدغه
+ نوشته شده در  پنجشنبه ۲۸ آذر۱۳۹۲ساعت 18:55  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات
  • یاسمین پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">