پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

شب بارونیِ تهرون...

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۳۸ ب.ظ

سلاااااام به همگی :) امروز تهران بارون اومد :) منم که عاشق بارون... بهونه ی لازم رو پیدا کردم برای به اشتراک گذاشتن این آهنگ با شما.

من چند وقت پیش این ترانه رو تو کتاب "بی سرزمین تر از باد" یغماگلرویی خوندم و با وجود این که متاسفانه یا خوشبختانه تجربیاتی که شاعر تو شعر آورده تجربیات من نبوده اما خیلی ازش خوشم اومد و همون موقع با خودم گفتم کاش یکی این ترانه رو می خوند...

چند وقتی گذشت و یک روز که تو اینترنت دنبال ترانه هایی می گشتم که خواننده های مختلف گم نام یا پرآوازه از این ترانه سرای دوست داشتنی خوندن به ترانه ای رسیدم به اسم "شب بارونی" با صدای "مجتبی حسنعلی" من ایشون رو نمیشناسم اما به نظرم اجراشون خوب بود.

امیدوارم شما هم بخونید و بشنوید و لذت ببرید.

+ لطفا برید به "ادامه ی حرفام"

این ترانه ی جدید رو هم از وبلاگ "هیسسسِ" نازنین دانلود کنید و لذت ببرید. من که خوشم اومد (البته اگه اون قسمت مربوط به سیگار رو نادیده بگیرید) لینکش رو یه کم نامحسوس گذاشته... دقیقا زیر تیتر همون که با رنگ نارجی نوشته شده "نگرانتم-فرزاد فرزین" لینک دانلوده :)


برچسب‌ها: یغما گلروییترانه های بارانی
ادامه حرفام :

دانلود ترانه شب بارونی - مجتبی حسنعلی

 

شــب بـارونـی تهرون، شـب نـمـنــاک تــرانـه اس

شـب رگــبـــار عــزیــــز خــاطـــرات عــاشـقـانه اس

پـَرســه ی مـنـُو تـو بـا هـم، تو محله های شمرون

نـــقــره ریــزِ خـنـده ی تـو، زیــرِ قـطـره هـای بـارون

کوچه های تنگ تجریش، پرسه های خیس دربند

رو لبِ تــو زنــده مـی شد، خط جـادویی لــبـخـنـد

می دویدیم زیــرِ بـارون، زنــدگی تو مُـشتِ مـا بود

هــر نـگـاهِ تــو شـــروعِ یـکـی از تـــرانـــه هــا بـود

چــــتـــــر مــــن روسَــــریِ تــــو...چـــتـــر تــو، بــارونـی من

پـــرســـه هـــامــون دیــدنــی بـود، ای هـمیشگی ترین زن!

بی تــــو کـوچـه های تـــهـــرون، لایــق پـرسه زدن نـیـست

غیر از این سایه ی خسته کسی هم پرسه ی من نیست

دوتــایی دم مـی گـرفـتـیــم شـعـــرِ آهنگایِ دورو

صـدای مـا تازه می کرد کوچه های سـوت و کورو

"وقتی دلگیری و تنها"... "بوی موهات زیر بارون"...

"مـیـوِن ایـن هـمـه کوچه"... "ساحِلِ غمِ" فریدون

"ای سوارِ اسبِ ابلق"... "یه شبِ مـهـتاب" فرهاد

"واسه تو قدِ یه برگم"... یا فروغی شـعـر "شـیـاد"

حــالا اون مــحـلــه هـــا رو پــَرسه می زنم دوباره

بی تو تهرون چه غریبه اس، تو دلم بارون می باره

چــــتـــــر مــــن روسَــــریِ تــــو...چـــتـــر تــو، بــارونـی من

پـــرســـه هـــامــون دیــدنــی بـود، ای هـمیشگی ترین زن!

بی تــــو کـوچـه های تـــهـــرون، لایــق پـرسه زدن نـیـست

غیر از این سایه ی خسته کسی هم پرسه ی من نیست

 

یغما گلرویی- از کتاب "بی سرزمین تر از باد"

انتشارات داریـــنـــــوش

+ نوشته شده در  شنبه ۱۱ آبان۱۳۹۲ساعت 19:52  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات
  • یاسمین پرنده ی سفید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">