پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

پرنده ی سفید

برای بلاگفا اتفاقات خوبی نیفتاد... و من ناچار شدم به کوچ!
پس:
این وبلاگ رو ساختم چون می خواستم از دلم بنویسم و دل کسایی که دوروبرم هستن و دوسشون دارم. می خواستم جایی باشه واسه حرفایی که گاهی گفتنشون تو دنیای واقعی سخته... روزای اول فکر نمی کردم بتونم تو دنیای مجازی دوستای زیادی پیدا کنم... فکر نمی کردم خواننده های زیادی داشته باشم. امروز... خواننده های زیادی ندارم... اما دوستای خوبی پیدا کردم... دوستایی که شاید از بعضی از دوستام تو دنیای واقعی بهم نزدیک ترن:)
تا روزی که نوشتن حالمو خوب میکنه؛ می نویسم:)

بایگانی

عاشق که میشی...

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۴۷ ب.ظ

عاشق که میشی... دونه دونه حرفا و توصیه هایی که به دوستات میکردی رو یادت میاد...راه منطقی رو میدونی؛ مطمئنی که کار درست چیه... اما انگار منطق اهمیت خودشو از دست میده! فقط قلبته که حرف میزنه. انگار کلمات در اختیار خودت نیست.... عاشق که میشی... دیگه هیچی مثل قبل نیست!

  • یاسمین پرنده ی سفید

عاشق شدن

عاشقانه ها

عاشقی

پرنده ی سفید

نظرات  (۶)

مرسی از مطلب زیباتون

پاسخ:
:)
): چه بده اینکه یه روز حتی خودتم حرفاتو قبول نداشته باشی
پاسخ:
حکایت عاشق شدن فرق داره :)))) بد نیست
فقط یه عذاب وجدانی ته دلت میگه یادته چه شر و ورایی میگفتی؟ حالا میفهمی که "نمیشه" یا شایدم دلت نمیخواد که بشه :))))))
درست میگی ولی این امتحان برای حرف های زده ات هست
که بدانی که چند مرد حلاجی
پاسخ:
همممممم....
شایدم حکایت همون جمله ی معروف که میگن تا جای کسی نباشی نمیتونی قضاوتش کنی.
شاید آدم عاشق میشه تا حال کسایی که قبل از خودش عاشق شدن رو بهتر بفهمه :)
شما که باید قاعدتا اون حدیث معروف امام صادق رو شنیده باشید:)

بستگی داره از چه زاویه ای به موضوع نگاه کنی دوست من :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • عاشق که میشی رو نمیدونم ولی به گفته شاعر :
    عاشق که باشی شعر شورِ دیگری دارد!
    پاسخ:
    :))))
    هی...
    عاشق که میشی عملا بدبخت میشی:دی
    پاسخ:
    چه نگاه جالبی داری به زندگی و عاشقی:))))))
    درجه عاشق شدن من ارتباط به شدت زیادی با درجه خنگیم داره. اصن نمی دونم چرا اینقد به هم ربط دارن.
    پاسخ:
    آدم عاشق سر به هوا میشه... تو تنها نیستی :)))))) ;)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">